Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Mercedes EQE lijkt wel heel erg goed uit de tests van Björn te komen. Tweede stilste wagen die hij ooit heeft getest, en ook qua mobiliteit zit het snor, indien ik het goed heb begrepen tweede snelste wagen ooit in de 1000 km challenge.
Ook de EQE verbruikt wel heel erg veel, efficiëntie is voor Mercedes toch nog een werkpuntje (273 Wh/km vs 186 Wh/km voor de Model 3 LR), dan zouden ze met deze aerodynamische koets + grote accu nog een pak beter kunnen doen.
 
De lobby van de Italiaanse sportwagens gaat gewoon door. Maserati heeft het wel begrepen en gaat electrisch. De andere merken blijven stug denken dat ze voor eeuwig brandstof auto’s kunnen maken.

 
Wie moet hem betalen?
Ja ik maar dat vind ik niet echt een argument. We moeten er allemaal mee tevreden zijn.

Hoe cool mijn innerlijke kind een Taycan CT ook vind, als mijn dochter tijdens de testrit al na 10 meter zegt dat de middelste stoel de hel is, moet ik al een echte e*kel zijn om er dan toch maar één te bestellen.

Zelfde met de iX50 vs MYP: als er 4 voor de MYP zijn en ik ben zowel voor de MYP als de BMW, dan doe ik gewoon wat het leukst is voor iedereen.
 
Je argument om in een Taycan 5 personen te duwen houdt steek, je keuzestress tussen een iX50 en een MYP daarentegen... 🤔
Het comfort van de iX50 zal zeker niet minder zijn, de aha-erlebnis ook niet, de looks, dat is persoonlijk, de prijs... ahja, dan is er nog de prijs en daar heeft de persoon die naast je slaapt waarschijnlijk wel wat zinnigs over te zeggen.
Die 3 op de achterbank zijn waarschijnlijk enkel geïnteresseerd in het grote scherm en de "spelletjes" die ze daar op kunnen spelen 😂
 
Design gaat vooruit wat mij betreft.
Nu nog batterijen regelen....

 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy
Design gaat vooruit wat mij betreft.
Nu nog batterijen regelen....

Als antwoord op mezelf, dit bedoel ik:

 
Je argument om in een Taycan 5 personen te duwen houdt steek, je keuzestress tussen een iX50 en een MYP daarentegen... 🤔
Het comfort van de iX50 zal zeker niet minder zijn, de aha-erlebnis ook niet, de looks, dat is persoonlijk, de prijs... ahja, dan is er nog de prijs en daar heeft de persoon die naast je slaapt waarschijnlijk wel wat zinnigs over te zeggen.
Die 3 op de achterbank zijn waarschijnlijk enkel geïnteresseerd in het grote scherm en de "spelletjes" die ze daar op kunnen spelen 😂
Stress is nu ook een groot woord in deze context ;)

Voor de ultieme beslisser naast me doet de prijs er niet echt toe "zolang het maar geen BMW is. Maar kies gerust diegene die jij wil". Dan weet je het wel.

Maar inderdaad: de ix rijdt heeeeel erg goed vind ik. Er zit een boel slimmigheid in die ik in een Tesla ook wel graag zou hebben: HUD, navigatie met real-time beelden, de grote ruimte tussen de voorstoelen. Maar als je naar het totaalplaatje kijkt zit de Tesla toch nog altijd beter naar mijn gevoel.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
r/electricvehicles - 2024 Hyundai Ioniq 6
r/electricvehicles - 2024 Hyundai Ioniq 6
r/electricvehicles - 2024 Hyundai Ioniq 6
r/electricvehicles - 2024 Hyundai Ioniq 6
r/electricvehicles - 2024 Hyundai Ioniq 6


Nee.
 
  • Funny
Reactions: JanG007 and MLKRMR