Ik heb wel eens dat de knop van de SuC niet direct reageert. Die van de voice tot op heden altijd.Wat voordeel tov de knop ?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb wel eens dat de knop van de SuC niet direct reageert. Die van de voice tot op heden altijd.Wat voordeel tov de knop ?
Kan ik niet bevestigen, misschien verschil ap1 wagen tov ap2Ik heb wel eens dat de knop van de SuC niet direct reageert. Die van de voice tot op heden altijd.
Ze is bekend met de reputatie van Seat rijders? Maar serieus: ik zou haar aanraden te kijken wat Bjorn Nyland over de Born te zeggen heeft t.o.v. de ID.3.Een collega van me mag een EV kiezen uit een beperkt gamma
Haar oog is gevallen op de Cupra Born.
heeft iemand hier enige ervaring mee?
Gewoon op het klepje duwen en de laadklep gaat ook open als de auto open is.Ik heb wel eens dat de knop van de SuC niet direct reageert. Die van de voice tot op heden altijd.
Gaat mij helemaal aan voorbij dat een BMW rijder op een Tesla forum komt zeggen hoe trots ie is dat zijn in car entertainment updates kan krijgen, of hoe ie knopjes heeft.Ook al niet waar:
BMW Free Remote Software Update Available For 3.3 Million Cars
BMW has a series of software tweaks for cars equipped with the iDrive 7 and iDrive 8 infotainment. The number of eligible cars exceeds 3.3M.www.bmwblog.com
... voor een instelling die je 1x op de auto insteld.
Ik kan mijn stoelverwarming wel met 1 knopje aanzetten.
Laat het nu net andersom zijn, bij bmw is het een feature die met verschillende sensors ”perfect” doet waarvoor het gemaakt is en de simpele binaire implementatie verdoezelt dat het eigenlijk een ”dom” systeem is.Eens. Bij een Tesla is het meer een binair ding (aan of uit) en bij de BMW is het een assistent die op de achtergrond mee helpt.
Nu heeft dat bij mijn wat oudere S geen zin. Op het laadklepje duwen heeft geen enkele zin, behalve om de laadklep weer dicht te maken.Gewoon op het klepje duwen en de laadklep gaat ook open als de auto open is.
Als je de stekker wil losmaken, kan je bij de Model S en X ook op het rubberen knopje duwen dat normaal verborgen zit onder de laadklep om de stekker los te koppelen. Die zit niet op een Model 3 of Y denk ik.
Mooi dat jullie Tesla fanboys dat ook zo zien...... bij bmw is het een feature die met verschillende sensors ”perfect” doet ...
Ach, dat is net als de regensensor. Uit mijn mond ga je niet horen dat die slechter is (integendeel)Mooi dat jullie Tesla fanboys dat ook zo zien...
Wss om BYD wat te counteren?Tesla heeft met aankondiging sub-50k Model Y SR de overige merken verteld wat ze moeten gaan doen.. Damn, wat een zet. Zal heel veel druk gaan zetten op alle EV's vanaf 45k.
Kan je dan al een BYD kopen in pakweg België?Wss om BYD wat te counteren?
Wat je zegt klopt niet. Het BMW systeem is redelijk vergelijkbaar en kijkt wel degelijk om zich heen met cameras en andere sensoren. Je hebt zelfs in de cockpit een visualisatie van de auto en de autos er om heen (rara van wie hebben ze dat gejat). En voor ACC: dat kijkt dus ook naar vanalles en nog wat en grijpt zeker in wanneer nodig (ook getest).OMG, je vergelijkt een systeem wat "nergens" naar kijkt en dus ook nooit zal ingrijpen met wat Tesla doet en als dat systeem niet ingrijpt dan is dat beter?
BMW kijkt met de ACC idd alleen naar de eigen lane en niet wat ernaast rijdt.
Dat het soepeler lijkt te gaan komt omdat hij er niet op reageert.Wat je zegt klopt niet. Het BMW systeem is redelijk vergelijkbaar en kijkt wel degelijk om zich heen met cameras en andere sensoren. Je hebt zelfs in de cockpit een visualisatie van de auto en de autos er om heen (rara van wie hebben ze dat gejat). En voor ACC: dat kijkt dus ook naar vanalles en nog wat en grijpt zeker in wanneer nodig (ook getest).
Ook wat overige dingen betreft is het soepeler in de omgang overigens, niet meer die gekke "fleet speed" snelheidscorrecties op de snelweg bijvoorbeeld.
Onzin, hij reageert gewoon alleen op wat nodig is en verder niet.Dat het soepeler lijkt te gaan komt omdat hij er niet op reageert.
Kan je ontkennen wat je wel maar het raakt feitelijk kant nog wal.
Voor mij is het meer 'beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht'. Bij Tesla zijn er prachtige vooruitzichten, mooie FSD Beta filmpjes, etc. etc. En de belofte dat jou auto dit later ook zou moeten kunnen, mits ... (disclaimers hier invoegen)Ik ben inderdaad redelijk fanboy waarschijnlijk in jouw ogen maar het concept en de visie van Tesla/Musk is gewoon next level. Als je op zoek bent naar een “auto” begrijp en respecteer ik je keuze voor de traditionele merken maar om dan hier te komen vertellen hoe goed en intelligent de lane assist (?!) van je beemer is dan mis je toch wel lichtjes wat men probeert te bereiken.