Dat compenseren BMW rijders door de richtingaanwijzer niet meer te gebruiken rijden de ritIn de i3 is het instappen, start/stop indrukken, D selecteren, handrem lossen. Waarom al die stappen?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat compenseren BMW rijders door de richtingaanwijzer niet meer te gebruiken rijden de ritIn de i3 is het instappen, start/stop indrukken, D selecteren, handrem lossen. Waarom al die stappen?
Even voor je verbeterd.Ja dat vind ik ook wel super aan de Tesla: instappen, hendel naar beneden, en go. Omgekeerd: stoppen,P induwendeur openen, en doei!
In de i3 is het instappen, start/stop indrukken, D selecteren, handrem lossen. Waarom al die stappen?
Ja dat vind ik ook wel super aan de Tesla: instappen, rem indrukken, hendel naar beneden, en go. Omgekeerd: stoppen,P induwendeur openen, en doei!
In de i3 is het instappen, start/stop indrukken, D selecteren, handrem lossen. Waarom al die stappen?
wat is een Model Te?De VW ID.buzz heeft volgens de EV database minder laadvermogen (614 kg) dan de Model Te (665 kg). Voor een busje had ik toch iets meer verwacht.
Ik weet niet waar jij die cijfers vindt. Volgens EV Database is de max payload van Tesla Model Y 390 kgDe VW ID.buzz heeft volgens de EV database minder laadvermogen (614 kg) dan de Model Te (665 kg). Voor een busje had ik toch iets meer verwacht.
Hier staat max payload 640 kg: Tesla Model Y Long Range Dual MotorIk weet niet waar jij die cijfers vindt. Volgens EV Database is de max payload van Tesla Model Y 390 kg
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
All details and specs of the Tesla Model Y Long Range Dual Motor (2021-2022). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.ev-database.org
Volgens de website van Tesla 433 kg
Model Y Owner's Manual | Tesla
Determine loading capacity limits for your vehicle and how to calculate the capacity limits.www.tesla.com
Tesla zou sinds begin 2022 de max payload hebben verhoogd, maar daar vind ik geen Europese data van. Misschien kan iemand die net een Moel Y heeft ontvangen dat hier opgeven.
De Model X heeft een payload van 623 kg...
Je verwijst hier naar de Model Y 2021. Het huidige modeljaar heeft een maximaal laadvermogen van 665kg (zie Tesla Model Y Long Range Dual Motor ).Ik weet niet waar jij die cijfers vindt. Volgens EV Database is de max payload van Tesla Model Y 390 kg
Tesla Model Y Long Range Dual Motor
All details and specs of the Tesla Model Y Long Range Dual Motor (2021-2022). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.ev-database.org
Als je EV-Database op Nederlands zet wordt het maximum laadvermogen zelfs 665kg.Hier staat max payload 640 kg: Tesla Model Y Long Range Dual Motor
Ik heb gisteren een proefrit van een uur gemaakt bij de Mall of the Netherlands. Ook een auto met gewone deuren.Was een hele stille auto, alleen door de kofferbak, vind ik hem meer vergelijkbaar met de M3Ik heb er ook in gereden (al een paar maanden geleden), en gelukkig iets langer dan een rondje op Zandvoort zoals de meesten gisteren. Dat is te zeggen ik heb hem aldaar zien staan, ik weet niet of hij ook te rijden was net als vele andere auto's. Eens met Theo: ik vind het een mooi gelijnde auto, geen Chinees 'design', lijkend op de MS. Ruim, mooi dashboard met enorme schermen, luxe, en de prijs lijkt ook te gaan meevallen. Ik weet of hij al NCAP getest is. Indien goed scorend zou ik hem zeker als kandidaat zien voor een opvolger van m'n M3. Het model dat ik reed had trouwens gewone deuren, en niet de klapdeuren van de auto op Zandvoort.
je kan nu preorderen voor 100 euro begin 2023 komt de 2023 versie naar nederlandIs de P7 al te bestellen in de EU?