Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Alsof dat vliegenraam het aanvoelde en al afscheid aan het nemen was.....

Doet me denken aan het boek van Pierre Teilhard de Chardin, Het verschijnsel mens...

Ook materie heeft een hoeveelheid "bewustzijn" alleen... niet op een voor ons meetbaar niveau (verinnerlijking)... Tot op het "omegapunt" volgde ik zijn redenatie wel...
Daarna was het m.i. te veel wishfull thinking om bepaalde ideeen te ondersteunen....

Zo'n 25 jaar geleden gelezen, en nu voor het eerst nuttig:biggrin:

Frank, bedankt :cool:
 
Ze was gisteren jarig. Mooie verjaardag gehad:
Eerst een pedicure behandeling (winterbanden gemonteerd), daarna naar de nieuwste sap-bar (de 200e vestiging in Europa). Aldaar met wat vrienden gebak gegeten (nog dank, HvT). En daarna nog een kadootje voor haar gekocht (domeinnaam teslaownersclub.nl).

Ze vertelde me gisteren wel dat ze angstvallig in de gaten houdt of de zomerbanden toch niet binnenkort al tevoorschijn worden gehaald. Ze sprak een vriendin gisteren bij de sap-bar (die ook gisteren jarig was), en die had net ontdekt dat haar mannetje vreemd ging met zo'n jong type. Dat leidt dus tot een scheiding. Ze kwam er achter toen ze ineens aan het begin van de winter opnieuw werd voorzien van haar 21"zomervelgen....
 
Ze was gisteren jarig. Mooie verjaardag gehad:
Eerst een pedicure behandeling (winterbanden gemonteerd), daarna naar de nieuwste sap-bar (de 200e vestiging in Europa). Aldaar met wat vrienden gebak gegeten (nog dank, HvT). En daarna nog een kadootje voor haar gekocht (domeinnaam teslaownersclub.nl).

Ze vertelde me gisteren wel dat ze angstvallig in de gaten houdt of de zomerbanden toch niet binnenkort al tevoorschijn worden gehaald. Ze sprak een vriendin gisteren bij de sap-bar (die ook gisteren jarig was), en die had net ontdekt dat haar mannetje vreemd ging met zo'n jong type. Dat leidt dus tot een scheiding. Ze kwam er achter toen ze ineens aan het begin van de winter opnieuw werd voorzien van haar 21"zomervelgen....
Tja my precious ook exact 2 jaar oud... zucht... Het was een waardige maar toch enigszins treurige verjaardag. Ondanks dat er iets nieuws komt vergeet je je eerste nooit hè:redface:. Het worden weer zware tijden:crying: