Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb SIMON een zonnebril gegeven op zijn eerste verjaardag vandaag na 45000 km...
IMG_20161125_151737[1].jpg

...getinte ramen achter: Llumar 65% en 80%.
 
Hoe weet je nu tegenwoordig of het een "zijn" of een "haar" is ? Vroeger zag je het aan de uitlaat... Ik ben in blijde verwachting van de delivery over een paar maanden maar moet toch weten of ik nu roze of lichtblauwe doopsuiker in huis moet halen ?
 
Zoiets noemt vooruitgang.
Vroeger moest je wachten tot je aan die uitlaat kon zien op het een hij of een zij was; en dan een naam kiezen.
Nu is het omgekeerd. Je kiest gewoon een naam; en door die keuze heb jij meteen bepaald of het een 'hij' of een 'zij'; of zelfs een 'het' is.
Al is dat laatste meestal een voorteken dat een post-natale abortus er zit aan te komen.
 
Zoiets noemt vooruitgang.
Vroeger moest je wachten tot je aan die uitlaat kon zien op het een hij of een zij was; en dan een naam kiezen.
Nu is het omgekeerd. Je kiest gewoon een naam; en door die keuze heb jij meteen bepaald of het een 'hij' of een 'zij'; of zelfs een 'het' is.
Al is dat laatste meestal een voorteken dat een post-natale abortus er zit aan te komen.
In Nederland is "gender neutraal" tegenwoordig "in"
 
Op de 1e verjaardag van mijn Model S (15 aug. j.l.) was ik op vakantie in Zwitserland. Het plan was dat mijn auto daar ook zou zijn, maar dat ging op het laatste moment mis. In plaats daarvan stond mijn Model S in het SeC in Amsterdam en ben ik met een loaner op vakantie geweest.
 
aan je sig te zien al wel een paar tesla's versleten ;) merkte je veel verschil in bouwkwaliteit rammels, accoustiek en dergelijke ?
Ja zeker. Feitelijk kun je wel stellen dat hoe nieuwer hoe beter. Het zijn soms kleine dingen die verbeterd zijn, maar de bouwkwaliteit blijft toch telkens verbeteren.
Rammels en geluidjes zijn sinds de 2de (>100.000 VIN) wel weg. Wegligging / sturen lijkt ook beter te zijn geworden.
Ik moet wel zeggen dat bij de eerste alle problemen waren opgelost door Tesla. Dus die heb ik weggedaan in een betere conditie dan toen die nieuwe was:eek:
 
  • Like
Reactions: S-19910
Waar moeten we zijn ?

Voor z'n verjaardag mocht Blueberry naar z'n lievelingsweggetje .. Vertel maar waar 't is en de eerste die 't goed raadt, verdient een La Trappe Bockbiertje :cool:
20170902_102023.jpg

PS Het achterspatbord is niet beschadigd, een reflectie denk ik.
Echter ... de linker achtervelg raakte een stoeprandje toen m'n zoon de auto uit de parking van Bataviahaven haalde en ik lekker (stom) buiten stond te wachten :eek: