Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
3041308101-thumb1.jpg

Goed gezien ... het belgische bord is vrijwel krek hetzelfde
 
Het had vandaag een fantastische dag moeten worden...

1. Vandaag is mijn S jarig ! 4 jaar trouwe dienst, iedere kilometer is nog altijd puur genot !
Om dat te vieren heb ik haar een Roadtrip cadeau gedaan naar warmere oorden.
Zie ElonBear voor wat meer foto's.
20171126_161123.jpg



2. Vandaag heeft mijn S de 200.000 kilometer aangetikt.
20171126_152522.jpg



3. Vandaag heeft mijn S (*) haar 100ste unieke Supercharger bezocht - enkel Suc tellende waar ze ook effectief geladen heeft !
Dat was Manzanares in Spanje.
(We hebben samen nog steeds 2 suc's bezocht die niet open waren; en zijn)
20171126_125420.jpg


(*) ikzelf had de honderdste suc aangetikt bij de start van de trip; dat was Senlis op vrijdag. Dat komt omdat ik ook wel eens met andere teslas op trip was.;)

4. Dit is mijn 5.000ste post !
(hier komt straks de edit met printscreen;))
Screen Shot 11-26-17 at 09.24 PM.JPG



Een vierklapper dus !!!
Samen met ElonBear hadden we gisteren de nodige inkopen gedaan om er een spetterend feestje van te maken.
Helaas heeft een kl**tzak in Madrid gisterenavond het feestje; en véél meer dan dat, verbrod.
Vanuit de hotelkamer in Madrid werd de rugzak van vrouw met o.a. alle documenten, fototoestel etc gestolen !
Méér dan een domper op de feestvreugde.
 
Last edited:
Het had vandaag een fantastische dag moeten worden...
Een vierklapper dus !!!
Samen met ElonBear hadden we gisteren de nodige inkopen gedaan om er een spetterend feestje van te maken.
Helaas heeft een kl**tzak in Madrid gisterenavond het feestje; en véél meer dan dat, verbrod.
Vanuit de hotelkamer in Madrid werd de rugzak van vrouw met o.a. alle documenten, fototoestel etc gestolen !
Méér dan een domper op de feestvreugde.

Jee Dirk, dat is balen. Werk aan de winkel voor de reisverzekering.
Maar wel een paar mooie mijlpalen gehaald, dat dan weer wel! :)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Het had vandaag een fantastische dag moeten worden...

1. Vandaag is mijn S jarig ! 4 jaar trouwe dienst, iedere kilometer is nog altijd puur genot !
Om dat te vieren heb ik haar een Roadtrip cadeau gedaan naar warmere oorden.
Zie ElonBear voor wat meer foto's.
View attachment 262892


2. Vandaag heeft mijn S de 200.000 kilometer aangetikt.
View attachment 262887


3. Vandaag heeft mijn S (*) haar 100ste unieke Supercharger bezocht - enkel Suc tellende waar ze ook effectief geladen heeft !
Dat was Manzanares in Spanje.
(We hebben samen nog steeds 2 suc's bezocht die niet open waren; en zijn)
View attachment 262891

(*) ikzelf had de honderdste suc aangetikt bij de start van de trip; dat was Senlis op vrijdag. Dat komt omdat ik ook wel eens met andere teslas op trip was.;)

4. Dit is mijn 5.000ste post !
(hier komt straks de edit met printscreen;))
View attachment 262893


Een vierklapper dus !!!
Samen met ElonBear hadden we gisteren de nodige inkopen gedaan om er een spetterend feestje van te maken.
Helaas heeft een kl**tzak in Madrid gisterenavond het feestje; en véél meer dan dat, verbrod.
Vanuit de hotelkamer in Madrid werd de rugzak van vrouw met o.a. alle documenten, fototoestel etc gestolen !
Méér dan een domper op de feestvreugde.
Succes! (Met alles terug in orde te krijgen)
 
  • Like
Reactions: S-19910