Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat deed je EXTRA voor de verjaardag van uw tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Na 3 jaar en 110.000 km, heb ik de wrap er weer afgehaald. Wat is het fijn om dan de verse lak weer te zien. Ook heeft KITT een facelift voor haar verjaardag gekregen.
Met dank aan Jonathan (Nikola-Brussel).

IMG_8629.JPG


IMG_0610.JPG
 
IMG_4595.jpg


Vandaag de derde verjaardag van onze S85.
Ze heeft bijna 43.000 km op de teller, niet veel volgens sommigen, maar het is dan ook onze "zondagse auto", de ganse week op de baan met m'n bestelwagen voor Service Interventies aan huis. Als je dan ook nog op zaterdag werkt blijft er maar de zondag meer over... .
In elk geval het gemiddelde is toch met 3.000km per jaar gestegen t.o.v. onze Volvo.
Enfin, dubbel en dik genoten van alle gereden kilometers en nog steeds even blij en tevreden met de auto als op dag 1, heb eigenlijk geen behoefte om te veranderen, niettegenstaande Mirella wel suggereert om aan 4 jaar te veranderen naar een MX... , we zien wel... .

Wat heb ik EXTRA gedaan? Extra geglunderd !!! :):):)



Xavier :cool:
 
Ik zag dat ik vandaag - oeps, gisteren alweer - 4 jaar geleden mijn Tesla ging ophalen.
Daarvoor volgde ik TMC al een tijd, iets later me ook aangemeld (nadat ik eerst zwijgend alle draadjes in het NL gedeelte vanaf de eerse post had bijgelezen - dat was toen nog te doen)

Helaas niets extra voor mijn wagen gedaan gisteren maar wel een dank voor iedereen die hier wat bijdraagt:
Dankzij dit forum mijn kennis van electrotechniek de afgelopen vier jaar weer eens goed opgehaald en verder verdiept.
En dankzij de bijdragen van velen in de draadjes over duurzaamheid en waterstof enorm veel geleerd over duurzame energie. Mijn kijk op hoe we als mens omgaan met energie en onze energiesystemen is mede door dit forum voor altijd veranderd.
Thanks allen!

Echt elk draadje volgen is er met de komst van de Model 3 en bijkomende explosie van forumleden niet meer bij, maar we gaan enthousiast door naar de volgende verjaardag!
963FD3EC-CA8E-4E3A-912A-928F3BFFF2E3.jpeg
 
Last edited:
Dirk, als de boodschap aan ons gericht is, (Red Sonja en mezelf) gaat er niet veel gebeuren. Ik ben druk bezig met de kinderkamer voor de model 3, maar ga deze middag even tijd maken om haar een beurt te geven.

hier dan toch maar nog eens het feestje van vorig jaar.:)
View attachment 245247
Dit oude draadje maar nog eens boven gehaald ter gelegenheid van onze verjaardag.(Sonja 4, Frank 56)
Voorlopig geen feestje, maar ik zal haar eens een stevige (was)beurt geven vanavond.;)
 
Exact 6 jaar geleden, op dit eigenste moment, kwart na tien, reed ik m'n Model S uit de werkplaats van Tesla in Zaventem.

Intussen zijn we 295.308 km verder, en iedere kilometer blijft een plezier.
Ook onbetaalbaar : de fantastische vriendschappen met andere Tesla fanaten, resulterend in onvergetelijke roadtrips, vakantie's en zoveel andere Tesla events.

Thx, Elon !

PS : ze heeft ook een wasbeurt met de hand gekregen als cadeau....