Zou het echt jammer vinden als ik terug naar ICE moest.
Maar om een ICE nu als simpel, starten rijden en klaar te beschouwen...
Heb een ICE toch altijd als een last gezien hoor, warm rijden voordat je hem echt mag gebruiken (lease rijders denken daar anders over). Verbruik en dus actieradius haalde die auto's ook nooit. Zeker de geknepen auto's reden vreselijk, gaspedaal is een aan en uit knop er zit niets tussen. Auto's die niet geknepen waren voor de milieu maatregelen, reden wel goed hoor maar man wat een hoop geld ging erin en actieradius was niet veel verder mijn MX.
Verder met alle merken die ik gehad heb waren er allemaal wel problemen, onderdeel was toch altijd wel iets met de ophanging of motoren. Van gesprongen turboslangen tot oliepompen die er mee stopte.
Bij mijn MS waren het voornamelijk zaken met ophanging en een schuifdak. Bij de MX ophanging en FWD.
Wat ik ga vooral niet zou missen is het servicecenter. Moet zeggen echt geen klachten over afhandeling hoor, maar dat app afhandeling is mij toch iets te onpersoonlijk. En dat verbaast mij van mijzelf dat ik er waarde aan hecht.
Verder het gemis van een uitgebreid netwerk om je auto te kunnen brengen, dat is dan wel persoonlijk maar hier in het noorden is het dun bezaaid met Service Centers.
Verder mis ik helemaal niets van mijn ICE auto's. Mijn vrouw rijdt nu nog in een ICE, en daar moet je blijkbaar oliepeil controleren met een papierendoekje. En tijdens een grote beurt moest er 800 euro aan spullen in. Waaronder filters, bougies veel dinosauriërs sap.
Dus elektrisch rijden? JA! Als ik dat kan blijven doen financieel gezien heel graag. Of het Tesla zal zijn weet ik niet. Als techneut vindt ik die OTA wel gaaf maar denk dat ik het wel kan missen. SuC netwerk zou ik wel missen, ik heb geen free superchargen, maar als de je kosten van de alternatieven ziet....
Wellicht een NIO es8 als hij in de EU komt, ga ik gewoon een nieuw avontuur aan ik ben niet bang
Maar om een ICE nu als simpel, starten rijden en klaar te beschouwen...
Heb een ICE toch altijd als een last gezien hoor, warm rijden voordat je hem echt mag gebruiken (lease rijders denken daar anders over). Verbruik en dus actieradius haalde die auto's ook nooit. Zeker de geknepen auto's reden vreselijk, gaspedaal is een aan en uit knop er zit niets tussen. Auto's die niet geknepen waren voor de milieu maatregelen, reden wel goed hoor maar man wat een hoop geld ging erin en actieradius was niet veel verder mijn MX.
Verder met alle merken die ik gehad heb waren er allemaal wel problemen, onderdeel was toch altijd wel iets met de ophanging of motoren. Van gesprongen turboslangen tot oliepompen die er mee stopte.
Bij mijn MS waren het voornamelijk zaken met ophanging en een schuifdak. Bij de MX ophanging en FWD.
Wat ik ga vooral niet zou missen is het servicecenter. Moet zeggen echt geen klachten over afhandeling hoor, maar dat app afhandeling is mij toch iets te onpersoonlijk. En dat verbaast mij van mijzelf dat ik er waarde aan hecht.
Verder het gemis van een uitgebreid netwerk om je auto te kunnen brengen, dat is dan wel persoonlijk maar hier in het noorden is het dun bezaaid met Service Centers.
Verder mis ik helemaal niets van mijn ICE auto's. Mijn vrouw rijdt nu nog in een ICE, en daar moet je blijkbaar oliepeil controleren met een papierendoekje. En tijdens een grote beurt moest er 800 euro aan spullen in. Waaronder filters, bougies veel dinosauriërs sap.
Dus elektrisch rijden? JA! Als ik dat kan blijven doen financieel gezien heel graag. Of het Tesla zal zijn weet ik niet. Als techneut vindt ik die OTA wel gaaf maar denk dat ik het wel kan missen. SuC netwerk zou ik wel missen, ik heb geen free superchargen, maar als de je kosten van de alternatieven ziet....
Wellicht een NIO es8 als hij in de EU komt, ga ik gewoon een nieuw avontuur aan ik ben niet bang