You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Anders kan ik net zo goed nog even doorrijden met mijn MSZou gaan voor een LR, ervan uitgaande dat je er met enige regelmaat mee naar het buitenland wil rijden.
Mijn tip: doorrijden met die MS, tot het gaatje.Klopt. Anders kan ik net zo goed nog even doorrijden met mijn MS
Eind 2023.. dus heb nog even@DamascuS75D wanneer mag jij een nieuwe uitzoeken en weet je al wat?
Zo, ik mag kiezen. Het wordt een Tesla. Er zijn wel plug-in hybrides maar een IONIQ of een Prius gaat hem niet worden en een Volvo is mooi maar 500 euro per maand met daarop nog de buitenlandse tankkosten is geld verbranden.
We dachten in eerste instantie aan een M3 LR rood maar ik ben toch aan het twijfelen.
De M3 SR+ wit kost me slechts 157 per maand netto en met EAP 231 euro per maand
De M3 LR wit kaal 309
De M3 LR blauw kaal 331
De M3 LR rood kaal 352
De SR+ lacht me aan maar het bereik is gewoon te mager, vooral bij road trips. Ik las dat 291 kilometer het maximale is. Kan ik net zo goed mijn MS nog een jaar doorrijden.
Dus waarschijnlijk dan de witte LR. Hoewel de kleur rood me toe lacht vind ik het te duur: 48 maanden keer 43 euro is 2.064 euro lifetime. Besteed ik liever aan iets anders.
Iemand nog tips?
Ja. Maar daar doen ze bij ons niet aan. Teveel werk.kun je EAP niet achteraf laten toevoegen? dat bespaart je 70e bijtelling per maand
Overigens, ik dacht dat als je een eigen bijdrage aan je werkgever moet betalen voor de leaseauto, dat je dit van de bijtelling af mag halen.. ik weet niet in hoeverre je zo'n truckje bij je werkgever kunt uithalen?
Topic kan dan wel dicht he. 18 pagina's emotieJa. Maar daar doen ze bij ons niet aan. Teveel werk.
Inmiddels besteld. Een witte M3 LR zonder iets extra's, rood is mooi maar wordt me te kostbaar in die zin dat ik het liever aan iets anders uitgeef. Levering tweede helft augustus. Ben heel benieuwd naar de eerste rit naar Italië!
Pure emotie. Om een auto!!Topic kan dan wel dicht he. 18 pagina's emotie
Die auto moet ik googlen.Eigenlijk moet topic naam aangepast worden: Na veel wikken wegen toch weer een BEV en geen ICE.
En als we dan toch bezig zijn, binnenkort komt de nu Marai (toekomst). Ze kunnen de auto beter omdopen naar "Kuro no marai".
Investeren in een auto met meer onderhoud en brandstofkosten dan een BEV. Dan liever nog een ICE
Mooi!Ja. Maar daar doen ze bij ons niet aan. Teveel werk.
Inmiddels besteld. Een witte M3 LR zonder iets extra's, rood is mooi maar wordt me te kostbaar in die zin dat ik het liever aan iets anders uitgeef. Levering tweede helft augustus. Ben heel benieuwd naar de eerste rit naar Italië!
Ik zou het toch eens proberen met een SR+. Naar Italie met hetzelfde aantal laadstops als een M3P!Dit was het dan. Vrijdag m’n M3 moeten inleveren bij men vorige werkgever en voorlopig een ICE in de plaats.
Hopelijk kan ik er terug eentje bestellen binnenkort want het doet toch wel pijn. De volgende moet verplicht hybride of elektrisch zijn maar het budget moet het nog toelaten uiteraard.
Wat mis ik? : ALLES
zo merk je pas maar weer hoe de grote OEMs het toch nog altijd moeilijk hebben om van dat traditioneel, ouderwets sausje af te geraken. (Mijn mening)
Voor mij gaf Tesla de perfecte mix van innovatie, power en plezier. Ik vrees dat elk ander merk voor mij een stap terug zal zijn. Ik ben niet snel iemand die naar een id4/3, Kona of zelfs Polestar zal uitkijken. Waarschijnlijk is een SR+ ook niet echt een optie wegens de, voor mij, beperkte range (de LR was voor mij echt wel het minimum)
Het wordt dus nog erg spannend. Kan natuurlijk altijd zelf eentje kopen (sowieso een P dan ) maar dat is natuurlijk een beetje gek als je een auto krijgt.
Zou dat ook in de winter zo zijn? Dan kakt het bereik toch wel echt in.Ik zou het toch eens proberen met een SR+. Naar Italie met hetzelfde aantal laadstops als een M3P!
De vergelijking met de M3P van Saxi was begin april. Dat was al voorjaar maar het was best koud met sneeuwbuien etcZou dat ook in de winter zo zijn? Dan kakt het bereik toch wel echt in.
Ik denk dat met korte ritten zeker het geval is maar dat het met lange wel meevalt. Ik merk met mijn geringe ervaring met mijn X dat de eerste kilometers een slecht verbruik geven maar dat het verbruik daarna wel meevalt. Misschien 10% hoger maar de eerste 10 kilometers zijn echt hoog.Zou dat ook in de winter zo zijn? Dan kakt het bereik toch wel echt in.
Eens, ook met de Model S is bij koud weer de eerste circa 50 km snelweg de consumptie hoog. Daarna zakt het naar meer normale waarden.Ik denk dat met korte ritten zeker het geval is maar dat het met lange wel meevalt. Ik merk met mijn geringe ervaring met mijn X dat de eerste kilometers een slecht verbruik geven maar dat het verbruik daarna wel meevalt. Misschien 10% hoger maar de eerste 10 kilometers zijn echt hoog.