Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat had je achteraf liever NIET gekocht voor je model S?

This site may earn commission on affiliate links.
Één van de leukere draadjes om te lezen als je op de levering wacht, gaat over wat mensen aan gadgets gekocht hebben voor hun model S.
Het lijkt me ook leuk en leerzaam om eens rond te vragen welke zaken je in je enthousiasme gekocht hebt waarvan je achteraf misschien denkt, moest dat nou?
Ik zal zelf aftrappen met mijn laadoplossing; ik heb thuis een Keba laten plaatsen terwijl ik nu vrijwel zeker zou kiezen voor een fatsoenlijk afgewerkte rode stekker waar de Tesla lader in blijft zitten, van het uitgespaarde bedrag kan ik een juice booster kopen voor onderweg.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
(mogen uiteraard ook zaken zijn die je bij de configuratie aangevinkt hebt)
 
De rubber matten... bij nader inzien liggen ze nu al bijna 2 jaar in de garage, nadat ik ze de eerste weken in de auto had liggen. Origineel bij Tesla gekocht, waren toen net verkrijgbaar in Tilburg.

Die heb ik gratis gekregen nadat mijn Tesla voor de derde keer terug moest door fouten van hun toedoen.

- - - Updated - - -

Hoedenplank. In combinatie met de stoeltjes achter zelden gebruikt.

ja die hoedenplank zou je eigenlijk moeten kunnen opbergen als je de stoeltje gebruikt maar dit lijkt niet te kunnen.
 
Alloygator's na 1 dag weer verwijderd.
Duolader, bij 2e Tesla (nog) niet besteld
Sound pakket, is zijn geld niet waard en 2e x dus niet besteld
PremiumCenter Console, had ik in de 1e twijfel nog of deze weer ga bestellen.
Panodak als blijkt dat er nu ook een oplossing is voor dakdragers zonder.
 
Nu we hier toch ons hart uitstorten, kom ik er maar voor uit. :redface:
Spijt van de 20" velgen. Ziet er mooi uit, maar kost comfort en ook verbruik en dus range. (Verbruik vanwege 285 breed op 20" x 10" velgen achter.)
Moet tot mijn schaamte toegeven dat 19" met winterbanden lekkerder rijdt dan 20" met UHP banden.
 
Verder heb ik bij de tweede bestelling weer alles besteld dat ik bij de eerste ook had, dus ook de zitjes achterin en audio upgrade. Alleen de dubbele lader laat ik achterwege.

Valt mij overigens wel tegen dat alle opties nu een stuk duurder zijn.

Precies, bijvoorbeeld het 3e bankje en de audio-upgrade, dat zijn heel andere meerprijzen dan 2 jaar geleden... :crying:
 
Alarmsysteem. Was toen een optie, ik dacht dat de verzekering deze zou eisen.
Niet dus.

(én héél blij met de duolader. Wil ik nooit meer kwijt :) )

Dan ben je toch de ENIGE in dit draadje :wink:

- - - Updated - - -

De rubber matten... bij nader inzien liggen ze nu al bijna 2 jaar in de garage, nadat ik ze de eerste weken in de auto had liggen. Origineel bij Tesla gekocht, waren toen net verkrijgbaar in Tilburg.

Was net aan het overwegen er te kopen. Als je een overnemer zoekt...

- - - Updated - - -

Ik woon in het buitengebied in de blubber en heb misschien wel belangstelling voor jouw matten ;-)

Oeps, dan net iets te snel gereageerd.