Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij er voor over om...

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit vol ongeduld te wachten totdat mijn Model S 75 D geproduceerd is (hij is NU in productie).

En nu vroeg ik mij af, hoeveel heb jij er voor over om middels een webcam continue de progressie van de productie van je nieuwe Tesla te kunnen volgen? Ik zou denk ik wel €500 willen betalen, als ik van het allereerste begin tot en met de reis per boot naar Europa inzicht zou kunnen krijgen middels stats, foto's, video en webcam in de status van mijn auto, met bij levering een mooi fotoboek en ge-edit filmpje.

Ben ik nu zo raar of zijn er meer die dit zouden doen? :)
 
  • Funny
Reactions: Klaas
Ik zit vol ongeduld te wachten totdat mijn Model S 75 D geproduceerd is (hij is NU in productie).

En nu vroeg ik mij af, hoeveel heb jij er voor over om middels een webcam continue de progressie van de productie van je nieuwe Tesla te kunnen volgen? Ik zou denk ik wel €500 willen betalen, als ik van het allereerste begin tot en met de reis per boot naar Europa inzicht zou kunnen krijgen middels stats, foto's, video en webcam in de status van mijn auto, met bij levering een mooi fotoboek en ge-edit filmpje.

Ben ik nu zo raar of zijn er meer die dit zouden doen? :)
Ik zou zeggen twitter voornoemde tekst in het Engels naar Elon...(ik reply wel);)
 
Ik zou dat alleen doen als de auto dan ook bijvoorbeeld 2 weken eerder geleverd wordt met een "Perfect Delivery Garanty". Geduld is één van mijn slechtste eigenschappen en kan dus wel enige oefening gebruiken.
 
Waarom zou je het auto zien of willen volgen ? Bij mijn vorige auto’s moest ik ook altijd paar maanden wachten voordat ie binnen was. Tegenwoordig koop ik iets als het op voorraad is en snel geleverd wordt. Voorkomt een hoop wacht ergenis ;)
 
Die filmpjes gaan toch allemaal op elkaar lijken.

Dat is zeker waar, willen ze het rendabel maken dan zal een vast filmscript onvermijdelijk zijn. Maar ik heb een tijd geleden mijn huidige auto laten polijsten en dubbel laten coaten met een Modesta coating. Van dat hele proces is een filmpje van een kwartier gemaakt (zoals er zovelen zijn op Youtube). Ik kijk er nog regelmatig naar, ik vind het gaaf te weten dat het om mijn auto gaat, ondanks dat er vele honderden filmpjes op Youtube staan die er soortgelijk uit zien.
 
  • Funny
Reactions: Klaas
En nu vroeg ik mij af, hoeveel heb jij er voor over om middels een webcam continue de progressie van de productie van je nieuwe Tesla te kunnen volgen? Ik zou denk ik wel €500 willen betalen, als ik van het allereerste begin tot en met de reis per boot naar Europa inzicht zou kunnen krijgen middels stats, foto's, video en webcam in de status van mijn auto, met bij levering een mooi fotoboek en ge-edit filmpje.

Gaat niet werken niet. Die boot heeft geen Internet midden op de grote plas. Van veel locaties, zoals havens, zijn veelal al wel her en der webcam beelden te vinden. De havens waar Tesla's doorgevoerd worden hebben bovendien op bijna de minuut nauwkeurig online overzichten waar je de status van schepen kunt vinden (docked, work in progress, left port, etc).

Kortom, met de aanwezige data kun je eigenlijk al vrij veel zien.
 
Gaat niet werken niet. Die boot heeft geen Internet midden op de grote plas. Van veel locaties, zoals havens, zijn veelal al wel her en der webcam beelden te vinden. De havens waar Tesla's doorgevoerd worden hebben bovendien op bijna de minuut nauwkeurig online overzichten waar je de status van schepen kunt vinden (docked, work in progress, left port, etc).

Kortom, met de aanwezige data kun je eigenlijk al vrij veel zien.
Ik voel een dudewheresmycar v2.0 met webcambeelden aankomen :D
 
Misschien in het geval van een model 3 zou ik het wel leuk vinden om de auto gebouwd te zien worden (mits alles met robots gedaan wordt), maar om nu een stel figuren van typisch Amerikaans formaat lomp en nonchalant wat onderdelen in mijn auto te zien dumpen, waarbij ik meteen zie hoeveel plastic cheapo spul met behulp van plastic frummels aan de auto getaped wordt, nee dank je dat hoef ik liever niet te zien :D.

(heeft iemand de bekleding van de bovenkant van de deuren van de model X al eens goed bekeken? ;))