Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de Model S bestaat reeds het onderwerp : Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

In dit onderwerp kunnen we de accessoires kwijt voor de Model 3. De auto is er nog niet maar ik heb inmiddels een lijstje met accessoires samen gesteld voor mijn Model 3.

De 1e aanschaf is een console organizer. De midden console van de Model 3 is een diepe bak. Dankzij deze organizer kan je wat kleine spullen zoals bijv je zonnebril opbergen. Zie o.a. :
In deze video zie je o.a. dat deze bak ook je telefoon zal opvangen als deze naar beneden zakt van de houder af.

Als je een 3D printer hebt dan kan je deze organizer zelf printen :
Tesla Model 3 center console tray bin storage by jonco223

Kant en klaar aanschaffen kan o.a. in China voor nog geen 9,- incl verzendkosten :
US $8.98 15% OFF|Auto Armsteun Box Storage Center Console Organizer Container Houder Doos voor Tesla Model 3 Accessoires in Auto Armsteun Box Storage Center Console Organizer Container Houder Doos voor Tesla Model 3 Accessoires van Opbergen Opruimen op AliExpress.com | Alibaba Groep


s-l1600.jpg 2018-12-25_1519.png

Toekomstige aanschaffen zullen zijn :
  • Dashcam voor en achter met eigen stroomvoorziening
  • Rubberen mat kofferbak (bekleding is niet al te sterk en er kan water in komen
    )
  • Verbeterde interieur verlichting -
  • Sterkere scharnieren voor de frunk -
  • Midden console wrap
  • Screenprotector
  • Draadloze oplader (tenzij Tesla zelf alsnog hiermee komt, klein geruchtje)
  • Een 12V aansluitpunt voorin de midden console voor het kunnen snelladen
  • Een USB hub voor het kunnen aansluiten van meer dan alleen telefoons
 
  • Like
Reactions: FrankNL
De console wrap is onderweg uit China, m'n draadlozer Nomad lader ligt al bij FedEx voor delivery as vrijdag (wat nou backordered, werd meteen verstuurd?).

En heb vinyl decals besteld voor op de "deur open" knopjes te plakken. Blijkbaar kunnen mensen de deur open knop niet vinden en trekken ze dan aan de emergency release, wat niet echt de bedoeling is. Zie attachment, via reddit gevonden op zendesign.shop
 

Attachments

  • 00746216-B651-4081-8661-57BBE01651F6.png
    00746216-B651-4081-8661-57BBE01651F6.png
    17.5 KB · Views: 223
  • Like
Reactions: Basvdpoel
Als je een goeie wrap hebt blijkbaar wel, zie https://youtube.com/watch?v=4lfiPQ9Ttbo
Wat de China-versie is qua kwaliteit, nog geen idee.

Tnx, we gaan het zien :)

De 1e aanschaf is een console organizer. De midden console van de Model 3 is een diepe bak. Dankzij deze organizer kan je wat kleine spullen zoals bijv je zonnebril opbergen. Zie o.a. :
In deze video zie je o.a. dat deze bak ook je telefoon zal opvangen als deze naar beneden zakt van de houder af.

Wat zijn dit soort (Amerikaanse) filmpjes toch vaak irritant langdradig, hij heeft alleen al 3 minuten nodig om over dat bakje te lullen voordat hij daadwerkelijk gaat laten zien hoe hij past en werkt.
 
Leuk draadje!

Heb vinyl wrap voor middenconsole en gehard glazen protectie voor scherm besteld.

Zoek naar vloer- en kofferbak matten, maar bestel die vanwege transportkosten liever in Nederland/Europa. Iemand al interessante opties gezien ergens?
 
Bedankt. Ook een optie, hoewel ik juist wel gecharmeerd was van die op maat gemaakte organizer, die taps toe loopt naar de bodem. Maar er zal vast wel een vergelijkbaar alternatief op AliExpress opduiken.
 
Bedankt. Ook een optie, hoewel ik juist wel gecharmeerd was van die op maat gemaakte organizer, die taps toe loopt naar de bodem. Maar er zal vast wel een vergelijkbaar alternatief op AliExpress opduiken.

Je koopt voor €60.000 een auto en gaat voor dit soort zaken naar AliExpress.
De meeste Tesla eigenaren hebben een zaak in Nederland, en zijn vaak ook afhankelijk van Nederlandse klanten.
Dus daarom zeg ik, laat Aliexpress, Wish etc. links liggen en support je eigen economie.
 
Je koopt voor €60.000 een auto en gaat voor dit soort zaken naar AliExpress.
De meeste Tesla eigenaren hebben een zaak in Nederland, en zijn vaak ook afhankelijk van Nederlandse klanten.
Dus daarom zeg ik, laat Aliexpress, Wish etc. links liggen en support je eigen economie.
Daar ben ik het in principe mee eens. Zou mooi zijn als onze lokale leveranciers hun producten dan ook lokaal sourcen want anders is het lood om oud ijzer.
 
  • Like
Reactions: Duke-U and Nienke
Je koopt voor €60.000 een auto en gaat voor dit soort zaken naar AliExpress.
De meeste Tesla eigenaren hebben een zaak in Nederland, en zijn vaak ook afhankelijk van Nederlandse klanten.
Dus daarom zeg ik, laat Aliexpress, Wish etc. links liggen en support je eigen economie.
Niet gezegd dat ik 'm bij AliExpress bestel (gezien de grote variantie in kwaliteit), maar waarschijnlijk bij EVannex in de VS. Maar als er in NL een kwalitatief alternatief te vinden is (al dan niet geïmporteerd): graag. De realiteit is dat dit soort producten sowieso toch voornamelijk in China worden geproduceerd.
 
  • Like
Reactions: Marcelve
Niet gezegd dat ik 'm bij AliExpress bestel (gezien de grote variantie in kwaliteit), maar waarschijnlijk bij EVannex in de VS. Maar als er in NL een kwalitatief alternatief te vinden is (al dan niet geïmporteerd): graag. De realiteit is dat dit soort producten sowieso toch voornamelijk in China worden geproduceerd.
Die zijn er zeker, maar ik mag geen reclame maken, dus doe ik dat dan ook niet
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Nienke and is3
Je koopt voor €60.000 een auto en gaat voor dit soort zaken naar AliExpress.
De meeste Tesla eigenaren hebben een zaak in Nederland, en zijn vaak ook afhankelijk van Nederlandse klanten.
Dus daarom zeg ik, laat Aliexpress, Wish etc. links liggen en support je eigen economie.
Wish, die kende ik nog niet, bedankt voor de tip :D