Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Op dat UK forum lees ik dat data softwarematig wordt geblokkeerd op producties na 15/12/2021. Het kost me net wat te veel om als eerste de gok te wagen. Als Tesla België niet bereid/capabel is om dit achteraf te configureren, dan sta je daar...


Kan iemand hier bevestigen/ontkennen dat ze ooit de dashcambeelden hebben opgeslagen via de USB poorten achterin de middenconsole? Want net daarvoor had ik de USB Hub met HDD besteld. Graag meer info over hoe jullie het dan wel doen. Verder @Dikkie Dik - een SSD is een harddisk, je bedoelt allicht SD. En zo'n kaartje past dan weer niet in een USB slot ;)
Ik hoor wel vaker dat ik een beetje slis 😁
 
  • Funny
Reactions: job-lek and m0rph
Aan de dozen te zien een 19" square setup. Made in Japan is veelbelovend, ik gok iets forged ;)

Goed gezien. 😉 Was al langer op zoek naar velgen uit Japan en wou ook een upgrade doen naar 19". Nu is het dan eindelijk zo ver. 😁 Maar zijn niet forged, dat is voor mij toch net wat buiten het budget. 😅 Zijn wel lichter dan mijn huidige 18" velgen die eigenlijk ook al niet echt zwaar zijn. Toch best knap hoe ze dat doen. Kijk in ieder geval erg uit naar de lente.
 
Carbon onderdelen van Greendrive en een alcantara dashboard geïnstalleerd:

dash.jpg



Tot mijn grote verwondering wel nog een center speaker aangetroffen, die was nochtans achterwege gelaten volgens de lijst van 2022 wijzigingen..
 
Mooi maar persoonlijk zou ik de headliner en deurstijlen ook in het alcantare overtrekken want nu steekt het wel hard af.

De bovenkant van de 4 deuren heb ik ook nog liggen, wel in zwart leder met dezelfde dubbele stikking. Als het teveel afsteekt kan ik die nog altijd in alcantara bestellen. Voor het stuur heb ik ook nog een overtrek in half geperforeerd leder/half alcantara met grijze stikking laten maken. Dit moet genaaid worden, dus moet ik er nog even tijd voor vrijmaken. Komt allemaal trouwens gewoon van Ali, je kiest kleur en design zelf. Kwaliteit en pasmaat zijn dik ok. Alles samen was iets van 500-600 euro, als je zoals mij geluk hebt bij de import.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Hayden
Het glimmen van het carbon met het matte van de rest van het kunststof vloekt een beetje naar mijn idee. Het hele idee van carbon is dat het sterk en lichtgewicht is, ik zou het zelf niet snel voor esthetische doeleinden gebruiken. #durftezeggen #autistmodeoff
Carbon is een beetje traditie in tesla. Zat er in mijn S serie standaard in. Deed Saab ook met speciale versies
 
Afgelopen weekend een Temai zonnescherm besteld en zojuist gemonteerd.


Het achterste scherm past perfect, het voorste scherm zit niet helemaal strak omdat deze iets te groot is.
Ben benieuwd naar het resultaat op de hete zomerdagen….

1654801881220.jpeg


1654801789202.jpeg
 
Grappig, ik heb precies dezelfde van Aliexpress. Past bij mij wel goed, ik las alleen wel dat er verschil kan zitten tussen de pre-2021 versie en daarna? Wellicht dat daar het issue zit?

Edit: ik zie dat je een 2019 & 2020 Model 3 hebt. Het scherm van de link is voor 2021-2022 Model 3. Blijkbaar is er toch iets veranderd waardoor deze nu niet lekker past bij jou.
 
Deze heb ik ook sinds afgelopen week!

Mijn dakje zit er wel aardig in nu.
IMG20220607195929.jpg


Wat bij mij hielp om alleen 2 clipjes voor en achter, niet aan de zijkanten.
 
  • Like
Reactions: Mars2020