Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Passend? Ff afstemmen met Herbie65

Geen idee nog maar wel iets wat erg in de buurt komt volgens mij.
Of het echt past weet ik pas als ik ze binnen heb maar dat heeft Herbie dus ook al een paar keer geprobeerd begrijp.
Als ik de auto's straks heb zal ik nog even met een schuifmaat meten en dan nog eens op zoek.
Ik heb meer maten nodig om zekerder te zijn dat het mogelijk goed past.
 
  • Like
Reactions: Jooop
Waar kun je de wheelcap kitje bestellen?
Voor degene die op zoek zijn naar een Nederlandse leverancier hiervoor kwam ik deze tegen

Tesla wielmoeren, tpms sensoren, afdekkapjes en aero velg delete kit



C7F4B5B5-0E9C-4FA7-9806-27307C82797B.jpeg
 
Tesla in NL gaat ze ook aanbieden, heb ik begrepen. Belde in december om te vragen naar de keyfob voor de 3, ze vertelde mij gelijk over de set (en dat er veel meer mogelijk was te bestellen binnenkort). Ik heb de P dus niet nodig, maar ze zijn straks via sec te bestellen (binnenkort). Ik zou zeggen bel Tesla zelf en vraag of het er al is.
 
Iemand met een M3 die wat meer kan zeggen over de middenconsole? Is het zwart echt zo kras/vlekgevoelig? Ben aan het overwegen om preventief een wrap te kopen.

Ja is veel over te doen... :confused: Wij vinden glanzend dan weer prachtig... :p Tesland.com levert als je wat bestelt een lollig "mini-stoffertje" mee ( stylus-mini-screen-cleaner oid.. ) en dat werkt vinden we best aardig. Eerlijk gezegd vinden we eigenlijk alles prachtig aan de auto zoals hij standaard geleverd wordt...