Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Stel dat je de optie bij de aankoop kon aanvinken voor 500 euro, ik denk dat iedereen dat gedaan had.
Ik wel in ieder geval. Vond het wel echt een bummer dat dat er niet bij te bestellen was.
Bij Tesla was het dan geintegreerd geweest met het scherm en de app. Ik verwacht dat je nu via de app waarschijnlijk wel het "open" commando kan geven maar niet het "sluiten" commando. In de klep kan je nog wel een knopje kwijt om de klep te laten sluiten. In de auto zelf zou ik geen apart knopje willen hebben.
 
Bij Tesla was het dan geintegreerd geweest met het scherm en de app. Ik verwacht dat je nu via de app waarschijnlijk wel het "open" commando kan geven maar niet het "sluiten" commando. In de klep kan je nog wel een knopje kwijt om de klep te laten sluiten. In de auto zelf zou ik geen apart knopje willen hebben.

Tenzij dat knopje in de auto op dezelfde plek in het scherm zou komen als het "open" knopje dan zou ik het wel willen hebben hoor.
Maar het hoeft niet persee. Als er een knopje aan de klep komt waarmee je kan sluiten is dat prima. Dat zit op de S ook.
 
Tenzij dat knopje in de auto op dezelfde plek in het scherm zou komen als het "open" knopje dan zou ik het wel willen hebben hoor.
Zover ik weet bestaat er geen mogelijkheid om de Tesla software te "customizen". Ben zeer benieuwd hoe je dat voor je ziet? Elon een Tweet sturen of hij aub een knopje op het scherm plaatst zodat after-market partijen hier hun eigen oplossing aan vast kunnen binden? ;)
 
Wat heb je dan precies besteld en is het ook goed te installeren voor een niet handige Harrie?

Maarre ziet er goed uit!
White single

Deze heb ik 2x besteld. Het is niet moeilijk alleen je hangt op de kop in de kofferbak :)

Het was even pielen met een zwart plastic houdertje terut te duwen aan de achterkant. Maar na een paar minuten zat hij weer goed. Ik las ergens dat je die weg zou kunnen laten maar ik heb hem er weer in geklikt.
 
Zover ik weet bestaat er geen mogelijkheid om de Tesla software te "customizen". Ben zeer benieuwd hoe je dat voor je ziet? Elon een Tweet sturen of hij aub een knopje op het scherm plaatst zodat after-market partijen hier hun eigen oplossing aan vast kunnen binden? ;)

Nee het was ook meer hypothetisch. Omdat jij aangaf dat je geen knop in de auto wilde.
Ik zou dat prima vinden als het op die plek zou komen. :)
 
Net bij Abstract Ocean een matte screen protector en mat zwarte wrap voor de middenconsole besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit, reviews zijn best goed. Kwam het tegen via YouTube. Heb m'n M3 nog niet, maar het schijnt dat met een gepolariseerde zonnebril het scherm aardig gaat regenbogen. Kan iemand dat bevestigen? Deze screen protector zou dat tegen moeten gaan.
Kan eigenlijk zeggen dat mij geen rainbow is opgevallen met polaroid glazen
 
Zover ik weet bestaat er geen mogelijkheid om de Tesla software te "customizen". Ben zeer benieuwd hoe je dat voor je ziet? Elon een Tweet sturen of hij aub een knopje op het scherm plaatst zodat after-market partijen hier hun eigen oplossing aan vast kunnen binden? ;)
Ik heb al heel wat upgrades gedaan van Model Sen met een handmatige achterklep en deze omgebouwd naar electrisch. Inderdaad close knopje erbij in de handgreep aan de binnenkant.
Hij werkt daar dan wel via de app keyfob en het scherm. Zowel openen als sluiten.
Voor de 3 nog even afwachten wat de mogelijkheden zijn.
Wellicht foottrigger voor openen en sluiten.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Ik heb al heel wat upgrades gedaan van Model Sen met een handmatige achterklep en deze omgebouwd naar electrisch. Inderdaad close knopje erbij in de handgreep aan de binnenkant.
Hij werkt daar dan wel via de app keyfob en het scherm. Zowel openen als sluiten.
Voor de 3 nog even afwachten wat de mogelijkheden zijn.
Wellicht foottrigger voor openen en sluiten.


Dat klinkt veelbelovend!
 
White single

Deze heb ik 2x besteld. Het is niet moeilijk alleen je hangt op de kop in de kofferbak :)

Het was even pielen met een zwart plastic houdertje terut te duwen aan de achterkant. Maar na een paar minuten zat hij weer goed. Ik las ergens dat je die weg zou kunnen laten maar ik heb hem er weer in geklikt.
Om het pielen te voorkomen gebruik je een schroevendraaier met platte kop.