Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Zelf alvast begonnen met de chrome-delete van de onderdelen die ik zelf kan doen, de 3 emblemen.
Met een profi tooltje wat hiervoor bij poetsbedrijf ook gebruikt wordt is het goed te doen.
Is een soort plastic scheermesje wat je er onderdoor schuift nadat je de auto even warm laat worden in de zon.
Daarna de lijmresten eraf en klaar.

clean1.jpg


clean2.jpg

clean3.jpg

clean4.jpg
 
Zelf alvast begonnen met de chrome-delete van de onderdelen die ik zelf kan doen, de 3 emblemen.
Met een profi tooltje wat hiervoor bij poetsbedrijf ook gebruikt wordt is het goed te doen.
Is een soort plastic scheermesje wat je er onderdoor schuift nadat je de auto even warm laat worden in de zon.
Daarna de lijmresten eraf en klaar.
Weet je al wat je met die emblemen gaat doen?
 
Klopt helemaal, maar wat is de reden dat jullie alle prijzen excl. btw vermelden, Artikel 38 van de Wet op de Omzetbelasting 1968 is hier heel duidelijk in?

Telkens trap ik in de prijsstelling!
Dat doen wij omdat de meeste klanten zakelijk zijn, of uit het buitenland komen.
Hoe bedoel je, "ik trap er in"? achter de prijs staat toch duidelijk excl BTW?

Maar er is nog niemand die ons op deze wet gewezen heeft. Ik heb dus vandaag onze webbouwer gevraagd om ook de prijzen incl BTW te vermelden. Bedankt voor de tip.
 
Dat doen wij omdat de meeste klanten zakelijk zijn, of uit het buitenland komen.
Hoe bedoel je, "ik trap er in"? achter de prijs staat toch duidelijk excl BTW?

Maar er is nog niemand die ons op deze wet gewezen heeft. Ik heb dus vandaag onze webbouwer gevraagd om ook de prijzen incl BTW te vermelden. Bedankt voor de tip.
Ik moet toegeven dat ik ook al paar keer niet in de gaten heb gehad dat het excl btw was. Dan is het wel een teleurstelling als je de winkelwagen ziet. Mede daardoor maar 1x wat besteld en paar keer toch in buitenland.
 

Heb zelf dit setje besteld: Tesla Model 3 Door + Emergency Lever Label Set - Tesla Bros
Volgens mij hetzelfde als het setje bij Ali alleen bij deze krijg je nog een setje stickers voor de noodgrepen en binnen een week thuis ;).