Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Voor het laden van mijn telefoon heb ik een kabel met magneet aansluiting. Moet zeggen dat dit top werkt. Geen gepiel om de kabel aan te sluiten. Mijn telefoon klikt magnetisch vast aan de kabel. Voor iets van 10 euro klaar :)
 
Mooi om te zien dat mijn post bruikbaar was. Rockauto is idd waar ik het had gehaald. En er was idd ook sprake invoerheffing.

Ik heb er geen filmpje van gemaakt omdat het gewoon net zo is zoals in het filmpje, echter moet ik wel zeggen, dat voor mijn gevoel in tegenstelling tot wat de YouTuber beweert, je echt wel iets meer kracht moet uitoefenen bij het sluiten.
 
Voor mijn TM3 heb ik het volgende gekocht:

Screen protector:
US $13.59 28% OFF|15 "Center Controle Touchscreen Beschermen Film Auto Navigatie Touch Screen Gehard Glas Protector voor Tesla Model 3 in 15 "Center Controle Touchscreen Beschermen Film Auto Navigatie Touch Screen Gehard Glas Protector voor Tesla Model 3 van Interieurlijsten op AliExpress.com | Alibaba Groep

Aluminium pedalen:
US $9.87 16% OFF|Voor Tesla Model 3 Metalen Gas Brandstof Rempedaal Pads Matten Cover Accessoires Auto Styling in Voor Tesla Model 3 Metalen Gas Brandstof Rempedaal Pads Matten Cover Accessoires Auto Styling van Pedalen op AliExpress.com | Alibaba Groep

Kofferbakverlichting:
US $10.07 20% OFF|YaaGoo Voor Tesla Model 3, S en X LED (Clear Lens) hoge Output Interieur Licht Upgrade Kit (Pack van 2) in YaaGoo Voor Tesla Model 3, S en X LED (Clear Lens) hoge Output Interieur Licht Upgrade Kit (Pack van 2) van Decoratieve Lamp op AliExpress.com | Alibaba Groep

Deur label:
Tesla Model 3 Door Labels - Tesla Bros

All wheather vloer matten:
MAXpider All-Weather Custom Fit Front and Rear Seats, Frunk and Trunk Floor Liners for Model 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .TRUNK LINER SOLD OUT | ForMyTesla.com

Wiel moer kappen:
https://nl.aliexpress.com/item/21-i...842.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6b5a4c4d3TCmTU

Wiel center kap: (kleur A)
https://nl.aliexpress.com/item/Groo...315.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6b5a4c4d3TCmTU

Stickers voor wiel center kap:
https://www.etsy.com/transaction/16...a8roDwuSd&eaid=514196161433&x_eaid=c04ab323c3

De laatste 3 moet ik nog ontvangen, dus kan nog niet zeggen of het werkt. Al het overige past goed en is goed van kwaliteit.
 
WillyW, handig die links! Ik heb zojuist bij AbstractOcean de witte console wrap en lampjes voor in de trunk besteld. Kortingscode teslainventory gebruikt en via deze link kan iemand ook 10 dollar korting krijgen: Accessorize your Tesla!

Update: link is een soort van referral van ze. Ik zie de korting niet meteen verschijnen als ik het probeer, maar misschien bij checkout?
 
  • Like
Reactions: WillyW
Voor mijn TM3 heb ik het volgende gekocht:

Screen protector:
US $13.59 28% OFF|15 "Center Controle Touchscreen Beschermen Film Auto Navigatie Touch Screen Gehard Glas Protector voor Tesla Model 3 in 15 "Center Controle Touchscreen Beschermen Film Auto Navigatie Touch Screen Gehard Glas Protector voor Tesla Model 3 van Interieurlijsten op AliExpress.com | Alibaba Groep

Aluminium pedalen:
US $9.87 16% OFF|Voor Tesla Model 3 Metalen Gas Brandstof Rempedaal Pads Matten Cover Accessoires Auto Styling in Voor Tesla Model 3 Metalen Gas Brandstof Rempedaal Pads Matten Cover Accessoires Auto Styling van Pedalen op AliExpress.com | Alibaba Groep

Kofferbakverlichting:
US $10.07 20% OFF|YaaGoo Voor Tesla Model 3, S en X LED (Clear Lens) hoge Output Interieur Licht Upgrade Kit (Pack van 2) in YaaGoo Voor Tesla Model 3, S en X LED (Clear Lens) hoge Output Interieur Licht Upgrade Kit (Pack van 2) van Decoratieve Lamp op AliExpress.com | Alibaba Groep

Deur label:
Tesla Model 3 Door Labels - Tesla Bros

All wheather vloer matten:
MAXpider All-Weather Custom Fit Front and Rear Seats, Frunk and Trunk Floor Liners for Model 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .TRUNK LINER SOLD OUT | ForMyTesla.com

Wiel moer kappen:
US $2.59 45% OFF|21 in 1 Zeshoekige Wiel Lug Moer Covers Bouten Covers Schroef Beschermen Grey Auto Wheel Stem Caps 21mm met clips Accessoires in 21 in 1 Zeshoekige Wiel Lug Moer Covers Bouten Covers Schroef Beschermen Grey Auto Wheel Stem Caps 21mm met clips Accessoires van Klepstelen & Caps op AliExpress.com | Alibaba Groep

Wiel center kap: (kleur A)
US $6.87 20% OFF|Groothandel Universele Base Blank Center Caps Voor Clip Fit Diameter 53/55/58/62 MM Innerlijke Velg Gat Wiel Wieldoppen Geen Teken SET VAN 4 in Groothandel Universele Base Blank Center Caps Voor Clip Fit Diameter 53/55/58/62 MM Innerlijke Velg Gat Wiel Wieldoppen Geen Teken SET VAN 4 van Wielnaafafdekkingen op AliExpress.com | Alibaba Groep

Stickers voor wiel center kap:
https://www.etsy.com/transaction/16...a8roDwuSd&eaid=514196161433&x_eaid=c04ab323c3

De laatste 3 moet ik nog ontvangen, dus kan nog niet zeggen of het werkt. Al het overige past goed en is goed van kwaliteit.
Lekker bezig geweest! Dank voor de handige links.
 
  • Like
Reactions: WillyW
Aangezien ik voor het wrappen van de middenconsole zo maar even een prijs van 285 euro (+btw) kreeg voorgeschoteld heb ik toch maar besloten een setje online te bestellen en ga dit gewoon zelf doen. Ik zou het nog altijd graag eens volledig doen, maar daar heb ik nu helaas de tijd niet voor (al zal dat mss wel meevallen, maar kom). In de voorportieren heb ik nu die projectieLeds met Tesla logo zitten, de rest van de LEDs heb ik ook vervangen door betere LEDs. Ook de automatic trunk mod uitgevoerd, zo veel beter nu :)
En dan nog die stickertjes op de deurknop geplakt, valt iets beter op nu (in het wit, past mooi bij het interieur)
 
  • Like
Reactions: ssdshirt and fabian