Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Er zit veel verschil in de tint omdat ze onder verschillende hoeken genomen zijn.
Ik ben met name benieuwd naar het verschil tussen de voor en achter zijramen.
Kan je nog een foto nemen loodrecht op de zijkant met de zon in je rug?
En liefst ook op gelijke hoogte als de ramen dus iets door de knieën.
Zodat de camera door de zijramen heen een foto neemt zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel :)

1581FF69-0609-45D1-A746-6F8F707E06E6.jpeg

Geen zon in de rug ik hoop dat je het een beetje kan zien
 
  • Like
Reactions: therightbruno
Ook wat zaken besteld vorige week:
- Womdee Tesla Model 3 Accessories, Tesla Model 3 Console Organiser bij Amazon, binnen 9-4
- Womdee aluminium pedaal covers, onderweg uit China
- Jeda 2 draadloze oplader, onderweg uit de USA
- Abstract Ocean screen protector, console wrap, portiergrepen wrap en interieur lampjes, allemaal nog onderweg

Hopelijk voldoende accesoires voorlopig, maar als je hier meeleest krijg je vanzelf nieuwe inspriratie!
 
Vandaag mijn CSS kapje opgehaald bij Ton Kuijt. Zit prima. Was net klaar kwam ook de postbezorger met het pakket uit the US. Veel sneller dan dat ik dacht. De gasveren binnen 5 minuten aan de voorklep gemonteerd. Het langst duurde nog het veiligheidsclipje weer terug te zetten in de oude gasveren. Ondertussen een mail binnen gekregen van Rockauto.com. De gasveren voor de achterklep zijn weer voorradig, dus gelijk tussen het plaatsen door van de voorveren besteld.