Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ja het scheelt wel iets, en de kosten waren ongeveer 45 Euro. Voor de kosten hoef je het niet te laten.

Scheelt het naast geluid ook qua vervuiling? Als ik de portieren open dan zie je een vieze rand door opspattend vuil wat aan binnenzijde deur / dorpel komt. Met wassen van de auto gaat dit niet weg en elke keer de binnenzijde afnemen is niet helemaal mijn ding :eek:
Houden rubbers de vervuiling ook tegen?
 
En je hebt kans dat je meer kracht moet zetten om de deur goed dicht te krijgen.
Merk nu soms al dat het bestuurdersportier niet goed dicht zit en dan gaat de auto als je weg loopt dus niet op slot en de radio blijft geruime tijd spelen.
Ja het geluid is wat meer solide bij het sluiten van de deuren, ik weet nog niet of het schoner blijft maar ik vermoed van wel.
Deur sluit overigens prima ook met het extra rubber
 
  • Informative
Reactions: DeHakkelaar
En je hebt kans dat je meer kracht moet zetten om de deur goed dicht te krijgen.
Merk nu soms al dat het bestuurdersportier niet goed dicht zit en dan gaat de auto als je weg loopt dus niet op slot en de radio blijft geruime tijd spelen.
Deur kun je inderdaad niet zachtjes dicht gooien. Moet wel stevig. En anders niet op slot. En dat merk je dan niet...
Een piepje van half dicht zou wel mooi zijn.

Wel even off-topic...
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
4 hockey pucks om zelf jack pads te maken zoals in filmpje hieronder.
Voor die jack pads vragen ze zot veel geld voor hetgeen het maar voorstelt.
Voor de pucks 1,5euro het stuk en nu nog de rubberen deurstops die in het gat passen van de jackpoints.
Weet iemand soms de diameter van die gaten?
 
4 hockey pucks om zelf jack pads te maken zoals in filmpje hieronder.
Voor die jack pads vragen ze zot veel geld voor hetgeen het maar voorstelt.
Voor de pucks 1,5euro het stuk en nu nog de rubberen deurstops die in het gat passen van de jackpoints.
Weet iemand soms de diameter van die gaten?

Dat gat is 25mm.

Maar ik heb die pucks niet nodig want ik heb deze krik pas gekocht.
Kan lekker laag en reeds voorzien van een rubber pad voor een goede grip.

Krik.JPG
 
  • Informative
Reactions: Hayden
upload_2019-5-7_19-53-23.png


Wat ik bij de jackpads zoals Tesland aanbiedt ( idd je krijgt ze niet voor niks.. ) oa. mooi vind, is dat ze via het magneetje bovenop de jackpad vanzelf blijven zitten / hangen / fixeren op de juiste plek. In de 25mm gaten dus ! Op de foto leuk te zien. Het krikje moet hier nog aangedraaid worden. Maar ..das war einmal... ik laat het bandenwisselen om de hoek doen mbv. de pads!
 
View attachment 405078

Wat ik bij de jackpads zoals Tesland aanbiedt ( idd je krijgt ze niet voor niks.. ) oa. mooi vind, is dat ze via het magneetje bovenop de jackpad vanzelf blijven zitten / hangen / fixeren op de juiste plek. In de 25mm gaten dus ! Op de foto leuk te zien. Het krikje moet hier nog aangedraaid worden. Maar ..das war einmal... ik laat het bandenwisselen om de hoek doen mbv. de pads!
Is idd handig met die magneten maar als ik een deurstop van 25mm neem zal die ook wel een beetje spannen en bijgevolg blijven zitten.
Ik ben er alles samen voor de 4 jack pads 8 euro voor kwijt dus geen groot verlies als het niets wordt.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar