Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb 3 a 4 lagen geel op de remklauwen aangebracht.
Ook inderdaad 1 kant per keer. Eerst voorkant omhoog en dan een assteun onder de draagarm van de voorwielophanging, daarna met de krik de achterkant omhoog. Ook meteen de anti-diefstalmoeren zwart gespoten en op de overige moeren zwarte doppen geplaatst.
Vooralsnog ga ik geen stickers/decals plakken op de remklauwen.

Endresult:
View attachment 412852
(klauwen zijn felgeel, helaas niet veel direct zonlicht in dit shot)
Zag deze staan in de langste dorpstraat van NL @FrugalFrank
 
Ik heb 3 a 4 lagen geel op de remklauwen aangebracht.
Ook inderdaad 1 kant per keer. Eerst voorkant omhoog en dan een assteun onder de draagarm van de voorwielophanging, daarna met de krik de achterkant omhoog. Ook meteen de anti-diefstalmoeren zwart gespoten en op de overige moeren zwarte doppen geplaatst.
Vooralsnog ga ik geen stickers/decals plakken op de remklauwen.

Endresult:
View attachment 412852
(klauwen zijn felgeel, helaas niet veel direct zonlicht in dit shot)


Wow wat een mega mooie kleur (Wrap)
 
  • Like
Reactions: ronnieG
62234666_10214873258369961_304599325445455872_n.jpg


Matching voetensteun voor de performance pedalen. Blij :)
 
De aero wheel center kap kit is inmiddels beschikbaar bij het service center Rotterdam Ik begreep dat deze totnogtoe werd samengesteld uit losse onderdelen (de moerkapjes en de centercaps ) en dat de prijs vrij hoog was. De hele set wordt nu verkocht voor 50 incl btw en ze zijn ook bereid ze op te sturen. Heb de factuur al binnen, nu de kit nog en dan zooo benieuwd hoe de wielen eruit zien! Trouwens ik hoorde dat de kit binnenkort ook in de officiele tesla gear shop beschikbaar komt.

De aero wheel center cap kit is nu online via de Tesla Shop beschikbaar.

 
Ik wil de handgrepen van mijn 3 wrappen in de kleur van de lak: deep blue metallic. Nu is het al vrij lastig om wraps in die kleur te vinden, maar alle die ik vind bedekken alleen het buitenste vlak. Ik zou ook graag de zichtbare afronding en een paar mm naar binnen wrappen zodat je met de greep in de gesloten stand echt geen chroom meer ziet. (dat je nog wel wat chroom ziet als je hem open doet vind ik niet erg).

TL;DR: Weet iemand waar ik Deep Blue Metallic Door Handle Wraps kan vinden die het hele zichtvlak bedekken?
 
Leuk klusje om dit er mooi op te krijgen met de juiste afstanden :)

View attachment 416171

Zojuist een wielmoersleutel geleverd gekregen voor in de auto.
Nr 17,19, 21 en 23.

Ook meteen een slagwapen natuurlijk :D
Er zit een sjabloon bij met de juiste afstand die je moet aanbrengen en dan hoef je er de lettertjes enkel nog in te plakken. Sjabloon wegnemen en klaar.
Hier
zie je hoe
 
Eventjes de "brushed metal black" center console wrap die ik verknoeid had (sorry @Herbie65 ) vervangen door een wat stuggere (en dus wat makkelijker te plaatsen) "matrix black".

Wel één puntje dat beter was dan bij de kit van Tesland: op het achterste stuk zat een stugge "transfer tape" over het deel met het gat, en dat maakt het véél makkelijker om te vermijden dat je die dunne randjes aan de buitenkant uitrekt (wat makkelijk plooitjes gaat geven). Gewoon goed plaatsen, met de squeegee aandrukken, en pas dan de transfer tape afpellen, en dan staan die randjes al goed vast en kun je zonder al te veel gevaar gaan afwerken.

Vergelijkende studie: black brushed metal zag er veel luxueuzer uit maar was ook iets makkelijker te krassen (en moeilijker aan te brengen omdat het een pak soepeler was). Matrix black kan tegen een stootje en is makkelijk te kuisen, maar mijn wagen ziet er weer wat meer uit als een Audi ;-).

Matrix_Black.jpg
 
Last edited: