Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.

Ja, precies die heb ik besteld. Die zijn denk ik ongeveer een cm te lang.

Goed om weten en nu nog de goeie vinden.

Deze zouden wel eens kunnen werken: 5 Pcs 304 Rvs Dual Haak Kleine Trekveer Hardware Accessoires Draad Dia 0.8mm Outer Dia 10mm lengte 25-50mm en dan die van 45 mm. Van RVS 304 dus, ook mooi meegenomen.

De veer waarnaar wordt verwezen in de video van i1Tesla is de Century Spring C-77 2 Count 1-7/8" Extension Springs with 11/32" Outside Diameter oftewel 47,6 mm lang en 8,7 mm breed met 0,6 mm draad. Die veer op Ali is dus iets korter, breder en dikker. Hij zal dus ook net iets sterker zijn.

P.S. mijn M3 is nog in bestelling, kan het dus nog niet proberen.
 
Kijk eens naar marcone/teslausb

Raspberry PI ZeroW van een tientje, met een SD kaartje erin van 16 of 32 gig. Zodra je thuis komt logt ie op de Wifi in en upload de files naar je NAS en wist ze op de SD. Je kan ook partitie aanmaken voor muziek, mp3s houd ie in sync met een directory op je NAS.
Hoef je nergens naar om te kijken, alles volledig automatisch. Sentry-opslag nooit vol en zodra je thuiskomt staat na paar minuten alles op je NAS.

Die oplossing had ik ook gezien ja. Heb een Raspberry Pi 2 liggen maar die werkt dus niet, moet echt een Pi Zero zijn. Zou wel mooi werken maar mijn netwerk hier thuis is daar niet echt klaar voor om constant data via WiFi en in mijn geval de powerline adapters te sturen. Dat gaat erg lang duren elke dag aangezien de snelheid niet echt geweldig te noemen is. ;) Heb ook geen NAS dus die moet ik dan ook nog erbij kopen.

Vond de Verbatim op het moment even de handigste en goedkoopste optie. :) Kan gewoon kijken welke bestanden ik nodig heb en alleen die kopiëren. Rest van de bestanden zijn toch overbodig en nemen dan alleen maar ruimte in beslag. Gebruik de Verbatim nu een paar dagen en werkt prima. Zolang de Tesla aan het laden is blijft die toegankelijk via WiFi. Als de Tesla gaat slapen nog zo'n 2 uur op de batterij, daarna gaat die uit. Krijg ook geen melding meer van corrupte schijf in Windows 10 wat ik altijd had met mijn externe SSD die ik gebruikte voor Dashcam/Sentry. Hoop ook dat er wat minder corrupte bestanden zullen zijn maar daar kan ik nog niet veel over zeggen.
 
Kijk eens naar marcone/teslausb

Raspberry PI ZeroW van een tientje, met een SD kaartje erin van 16 of 32 gig. Zodra je thuis komt logt ie op de Wifi in en upload de files naar je NAS en wist ze op de SD. Je kan ook partitie aanmaken voor muziek, mp3s houd ie in sync met een directory op je NAS.
Hoef je nergens naar om te kijken, alles volledig automatisch. Sentry-opslag nooit vol en zodra je thuiskomt staat na paar minuten alles op je NAS.
Maak ik ook al enige tijd gebruik van.
Werkt fantastisch. Wel zorgen voor goed WiFi signaal.
 
Schermafdruk van 2019-08-28 16-52-13.png

Heel verleidelijk..
VirtualTesla on Twitter
 
Besteld cq ontvangen:
2x Model 3 Phone Charging Cable - USB-C via shop.tesla
Red logo's, white door handle covers en white center console cover van Nikola Pro via Amazon
Tesla Model 3 USB Hub van Jeda via Getjeda
Samsung T5 portable SSD 500GB via Mediamarkt

Nog te doen:
Center console organiser
Frunk auto open easy close
Trunk Electric powerlift
Maxpider trunk cover
12V verlengen
lampjes
spoilertje?
 
Besteld cq ontvangen:
2x Model 3 Phone Charging Cable - USB-C via shop.tesla
Red logo's, white door handle covers en white center console cover van Nikola Pro via Amazon
Tesla Model 3 USB Hub van Jeda via Getjeda
Samsung T5 portable SSD 500GB via Mediamarkt

Nog te doen:
Center console organiser
Frunk auto open easy close
Trunk Electric powerlift
Maxpider trunk cover
12V verlengen
lampjes
spoilertje?
Wij hebben volgende producten beschikbaar binnenkort (ca 3 weken):
- Center console organiser
- Frunk auto open easy close
- Trunk Electric powerlift
- Performance spoiler
Klaar voor online bestellen binnen NL.:)
 
Bij onze de pakket van trunk power lift met voetsensor kost rond 550-600 excl. installatie.
Ik heb al een tijdje geleden een bandenplakset met zo'n veter aangeschaft en een wielmoersleutel, maar zoek nu nog een portable krikje voor onderweg die altijd in de auto kan liggen.
Had bij de bouwmarkt zo'n hydraulisch potje gekocht, maar de auto bleek te laat om hem eronder te kunnen zetten. Ik heb hier wel wat kriks (krikken?) voorbij zie komen, maar die zijn meestal 20-30 kg zwaar, dat vindt ik wat milieuonvriendelijk (en groot) om altijd mee te slepen.

Kortom: heeft iemand een tip voor een licht/compact krikje voor noodgevallen?
 
Ik heb al een tijdje geleden een bandenplakset met zo'n veter aangeschaft en een wielmoersleutel, maar zoek nu nog een portable krikje voor onderweg die altijd in de auto kan liggen.
Had bij de bouwmarkt zo'n hydraulisch potje gekocht, maar de auto bleek te laat om hem eronder te kunnen zetten. Ik heb hier wel wat kriks (krikken?) voorbij zie komen, maar die zijn meestal 20-30 kg zwaar, dat vindt ik wat milieuonvriendelijk (en groot) om altijd mee te slepen.

Kortom: heeft iemand een tip voor een licht/compact krikje voor noodgevallen?

Hoi Marco,
We hebben dit nog niet op voorraad, maar we kunnen het binnen paar weken regelen.

Het product dat wij voorstellen is een hydraulische compacte krikje met een capaciteit van max. 3000 Kg, het product is erg klein (H = 17 cm, B = 10 cm, gewicht ca 3 kg). De kosten bedragen ongeveer 50 euro ex. BTW. De krikje is conform ISO-norm.

Hoe denk je?

1.jpg
2.jpg
 
Hoi Marco,
We hebben dit nog niet op voorraad, maar we kunnen het binnen paar weken regelen.

Het product dat wij voorstellen is een hydraulische compacte krikje met een capaciteit van max. 3000 Kg, het product is erg klein (H = 17 cm, B = 10 cm, gewicht ca 3 kg). De kosten bedragen ongeveer 50 euro ex. BTW. De krikje is conform ISO-norm.

Hoe denk je?

View attachment 448290 View attachment 448291
Zal die onder een Perfomance model geraken of een verlaagde M3?
Ziet er nogal hoog uit.
 
Hoi Marco,
We hebben dit nog niet op voorraad, maar we kunnen het binnen paar weken regelen.

Het product dat wij voorstellen is een hydraulische compacte krikje met een capaciteit van max. 3000 Kg, het product is erg klein (H = 17 cm, B = 10 cm, gewicht ca 3 kg). De kosten bedragen ongeveer 50 euro ex. BTW. De krikje is conform ISO-norm.

Hoe denk je?

View attachment 448290 View attachment 448291
Volgens mij is de clearance onder de Model 3 maar 14cm. Bovendien zou ik nooit zo'n krikje gebruiken zonder eoa pad om de druk te verdelen. 400kg op zo'n klein oppervlak is vragen om problemen. Dus dan zou het geheel nog hoger worden.

Daarbij vind ik €50 ex btw bijzonder duur, je hebt een vergelijkbaar product bij bol.com voor €25, incl gratis verzenden en dan heb je hem morgen in huis ipv "binnen een paar weken regelen", en je kan ook nog gratis retourneren als hij niet past.

Goed dat jullie "Tesla accessoires" willen verkopen, en fijn dat je actief bent op het forum hier. Maar over het aanbod kan ik nog niet echt enthousiast worden :/
 
Volgens mij is de clearance onder de Model 3 maar 14cm. Bovendien zou ik nooit zo'n krikje gebruiken zonder eoa pad om de druk te verdelen. 400kg op zo'n klein oppervlak is vragen om problemen. Dus dan zou het geheel nog hoger worden.

Daarbij vind ik €50 ex btw bijzonder duur, je hebt een vergelijkbaar product bij bol.com voor €25, incl gratis verzenden en dan heb je hem morgen in huis ipv "binnen een paar weken regelen", en je kan ook nog gratis retourneren als hij niet past.

Goed dat jullie "Tesla accessoires" willen verkopen, en fijn dat je actief bent op het forum hier. Maar over het aanbod kan ik nog niet echt enthousiast worden :/

Bedankt voor de opmerking, sorry dat ik geen marktonderzoek heb gedaan en ik probeerde te helpen in plaats van "uitverkoop" omdat dit product buiten ons standaard assortiment valt, krijgen we de prijs van onze distributeur.
We zijn meer gericht op interieur- en exterieuraccessoires, zoals u kunt zien in onze webshop, onze prijs is 20% of meer goedkoper dan de andere die u rechtstreeks binnen NL kunt krijgen.