Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Contact gehad met Questo. Het nmodel wat zij hebben lijkt te veel op een snorretje :) Is het net niet. Foto van deze gestuurd met het verzoek of zijn die ook kunnen maken? Anders bij mijn wrapper even vragen. Auto gaat volgende maand gewrapt worden nml.
blijkbaar vindt iedereen die neus van de m3 mooi? Ik kan er nog niet aan wennen
 
Contact gehad met Questo. Het nmodel wat zij hebben lijkt te veel op een snorretje :) Is het net niet. Foto van deze gestuurd met het verzoek of zijn die ook kunnen maken? Anders bij mijn wrapper even vragen. Auto gaat volgende maand gewrapt worden nml.
blijkbaar vindt iedereen die neus van de m3 mooi? Ik kan er nog niet aan wennen
Echt mooi wordt het wat mij betreft niet, maar het went wel en met een kenteken erbij die de boel wat breekt is het al wat minder erg.

Maar of ik er nu een stikker op zou gaan plakken ...
 
Contact gehad met Questo. Het nmodel wat zij hebben lijkt te veel op een snorretje :) Is het net niet. Foto van deze gestuurd met het verzoek of zijn die ook kunnen maken? Anders bij mijn wrapper even vragen. Auto gaat volgende maand gewrapt worden nml.
blijkbaar vindt iedereen die neus van de m3 mooi? Ik kan er nog niet aan wennen
lelijkste stuk van de auto, maar moet toegeven sinds die van mij voorzien is van een wrap komt het wel stuk beter uit. Hoop dat dat bij jou ook werkt. :)
 
  • Like
Reactions: DucaTinus
Contact gehad met Questo. Het nmodel wat zij hebben lijkt te veel op een snorretje :) Is het net niet. Foto van deze gestuurd met het verzoek of zijn die ook kunnen maken? Anders bij mijn wrapper even vragen. Auto gaat volgende maand gewrapt worden nml.
blijkbaar vindt iedereen die neus van de m3 mooi? Ik kan er nog niet aan wennen
Helemaal eens, ik kan die neus ook niet mooi vinden. Maar of zo’n stikker het nou mooier maakt. Als er een leverancier zou zijn die een echt opzetstuk maakt met chromerand a la de S, bestel ik hem. (Het opzetstuk, niet de leverancier ;))
 
  • Like
Reactions: XanderB
Heeft iemand al ervaring met een geluidsisolatie kit aan de onderkant van de "hoedenplank", lees: het stuk metaal in de koffer dat niet gespoten is. Zie bijvoorbeeld deze kit die via Tesland te verkrijgen is.

Ik heb veel gelezen over het nut van de vele rubbers/bekledingen en andere geluiddempende maatregelen, maar welke nu echt een merkbaar effect hebben blijft een beetje vaag. Heeft iemand de gouden samenvatting c.q. tip?

Zijn er hier ondertussen al mensen die hier ervaring mee hebben?
 

Attachments

  • chargepad-model3.jpg
    chargepad-model3.jpg
    221.7 KB · Views: 85
Iemand behoefte aan een model 3 wireless chargepad van AliExpress? Gekocht voor €23,- en mag weg voor €15,- (US $23.64 29% OFF|Usb poort Draadloze Autolader Verbeterde Interieur Auto Accessoire Mount Qi Dual Telefoons Opladen Center Console Voor Tesla Model 3 op Aliexpress.com | Alibaba Groep) incl. 2 USB splitters.
Heeft goed gewerkt altijd maar heb nu die van Jeda binnen.

Ik heb er net zelf eentje besteld vanuit China. Mag ik vragen wat de reden is dat je toch geswitched bent naar eentje van Jeda die een stuk duurder is?