Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ondertussen meer dan 3000km verder en erg blij met mijn frunk veertje van ome Ali. Sluiten gaat een stuk makkelijker. Tijd gereden met een veer van HBM (assortimentsdoos met 200 stuks). Voldeed ook prima maar deze is iets sterker.
O ja....het is onmogelijk dat de frunk openklapt tijdens het rijden. Daar zijn genoeg YT filmpjes van (golfballentest).
Ik heb ook gewoon die stekker uit de knop in de frunk gehaald.
Als ze in de frunk moet wil ik ook graag dat ze daar blijft zitten ;)
 
Die auto van mij moet nu wel snel gaan komen, ik heb internet inmiddels leeg gekocht.... kabeltjes, stickertjes, dopjes, elektronica, verlichting en nog veel meer.... Zal binnenkort alles eens op een hoop gooien voor een foto :D

Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden? youtube heb ik allemaal al gezien... forums tot de laatste letter gevolgd... nieuwberichten gelezen....
Laadpassen?
 
Die auto van mij moet nu wel snel gaan komen, ik heb internet inmiddels leeg gekocht.... kabeltjes, stickertjes, dopjes, elektronica, verlichting en nog veel meer.... Zal binnenkort alles eens op een hoop gooien voor een foto :D

Wat kan ik nu nog doen om de tijd te doden? youtube heb ik allemaal al gezien... forums tot de laatste letter gevolgd... nieuwberichten gelezen....

Ervaring op doen met de hand wassen van een 3? As zaterdag ben je welkom.
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Ik heb deze als laatste gekocht, voor Sinterklaas :)

image_53f0635a-4424-4da8-999f-5dbb58cb0012_large.jpg



Ik kreeg daarna een 10% kortingscode referral voor anderen :| Dus mocht je interesse hebben dan kan je onderstaande referrral gebruiken:
Referral code for 10% off at Oscarandhamish
 
  • Like
Reactions: Larss