Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Heb de automatische trunk met voetsensor van Hansshow laten installeren bij Marinetech bv in Capelle. Zeer netjes gedaan. Aardige vent die me ook nog naar het station heeft gebracht toen ik de auto kwam brengen.
De automatische achterklep toch echt wel een aanvulling en ook gewoon bedienbaar met de app en op het scherm. Kost wat maar echt zijn geld waard.
 
  • Like
Reactions: Louisvdd76
Scan My Tesla app aangeschaft met bijbehorend datakabeltje dat een OBDII port toevoegt aan de Model 3.
Onderstaand een screenshot van de auto toen ik net begon met AC laden@5kW.
De batterij was 11,5 graden. Eerst werden beide stators opgewarmd en na een paar minuten begon het laden pas.

Leuk om te kunnen bekijken!
ScanMyTesla.emon.canbus.tesla.jpg
 
Scan My Tesla app aangeschaft met bijbehorend datakabeltje dat een OBDII port toevoegt aan de Model 3.
Onderstaand een screenshot van de auto toen ik net begon met AC laden@5kW.
De batterij was 11,5 graden. Eerst werden beide stators opgewarmd en na een paar minuten begon het laden pas.

Leuk om te kunnen bekijken!
View attachment 498555

Interessant :)
Klopt het dat de software/app alleen voor Android beschikbaar is? (of toch ook voor een Iphone..?)
 
Nou, ik heb de rubber bij Taptes besteld voor de dakisolatie, ben benieuwd of het gaat helpen. Maar ook dit:
Hidden Armrest Storage Box for Tesla Model 3

Ik zie het als een geheim opbergplek, al ja, het delen van deze link maakt het al een stuk minder geheim haha, maar ook ik heb het idee dat anders de ruimte daar niet goed gebruikt wordt. Ik ben benieuwd of het bevalt.

Anders dit, twijfel ik een beetje: https://getjeda.com/tesla-model3-usb-hub/
Vind ik eigenlijk erg leuk, super netjes enzo maar de prijs vind ik wel belachelijk hoog voor wat het is. Iemand al aangeschaft en feedback erover?


Heb de jeda hub al vanaf het begin. Ziet tenminste netjes uit en je kan de ssd netjes opbergen. Ik ben er zelf tevreden ermee.
 
  • Like
Reactions: Cely
Daar ben ik het in principe mee eens. Zou mooi zijn als onze lokale leveranciers hun producten dan ook lokaal sourcen want anders is het lood om oud ijzer.
Op de nederlandse webshops (zoals Tesland) kom je gewoon de AliExpress spullen tegen. Ik zou dan ook niet weten waarom ik meer dan het dubbel zou betalen voor een product wat iemand anders heeft geïmporteerd?
 
  • Like
Reactions: job-lek
Tnx, we gaan het zien :)



Wat zijn dit soort (Amerikaanse) filmpjes toch vaak irritant langdradig, hij heeft alleen al 3 minuten nodig om over dat bakje te lullen voordat hij daadwerkelijk gaat laten zien hoe hij past en werkt.
Ik heb deze: US $15.88 |Voor Tesla Model 3 2017 2018 2019 Accessoires Auto Centrale Armsteun Opbergdoos Auto Container Handschoen Organizer Case-in Automotieve Interieur Stickers van Auto´s & Motoren op AliExpress (black flocking versie). Past perfect en je zou denken dat hij standaard is meegeleverd.
 

Attachments

  • 20191230_164349.jpg
    20191230_164349.jpg
    293.4 KB · Views: 84
Al bij oplevering zat mijn zwarte M3 onder de swirls en lichte krassen. Voor Tesla was alles 'binnen specs' en de Leasemij had veel telefoontjes nodig van me voor ze een deel wilden vergoeden. Na veel offertes opvragen uiteindelijk gekozen voor Karrmann in Dordrecht (Uw auto in topstaat? - KARRMANN Autoverzorging). Waar anderen simpelweg een mailtje stuurden met "Doen we niet meer, te moeilijke lak" of "All-in EUR 2500 ex btw", nodigde hij me uit om langs te komen om eerst de auto te bekijken en alles te bespreken. Uitgebreid te woord gestaan en duidelijk aangegeven wat ik wel en niet kon verwachten en als laatste ook nog een mooie prijs voor 2 stages polijsten en glascoating rondom.

Eind December dan toch akkoord gehad en ingepland voor deze week. Na Oud&Nieuw helaas ook nog een verrassing: over de hele auto ingebrande vuurwerk-plekjes. Deze konden uiteindelijk na veel overleg met de Leasemij ook bij Karrmann worden behandeld. Woensdag de auto weggebracht en gister weer mogen ophalen (in de tussentijd ook nog gratis in een Mini Cooper van hun mogen rijden, was weer wennen, zo'n ICE).

Resultaat is verbluffend! De krassen zijn nagenoeg allemaal weg (als je heel ducht op de lak kijkt zie je af en toe nog iets) en hij is echt 'zwarter' geworden. Foto's maken is altijd lastig, maar toch enkele bijgevoegd:
m3coating6.jpg

m3coating1.jpg

m3coating4.jpeg


Hij doet aardig wat Tesla's, witte op de achtergrond en nog twee P's afgelopen week.

Het allernieuwste is wat minder leuk:
Schade TeslaM3_G-175-LZ_2.jpg


Eén of andere muts die niet oplette met wegrijden na parkeren....Volaan in mijn linkerzijkant..... :mad:
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Poeh. Eindelijk mijn lijstje eens afgewerkt:
* Foam lance voor hogedrukreiniger plus zeep
* Lekker lompe rubbermatten plus frunk en ondertrunk
* 2x SD-kaart plus dongel voor TeslaCam
* 15m 3x 2,5 mm verlengkabel
* USB splitter kabeltjes
* Plakkers voor dorpel achterdeur (helaas geen alu, bijpassend bij voordeur gevonden - iemand een idee?)
* Spatlapjes
* NFC-tags voor openen frunk, opstarten Flitsmeister, etc
* en last but not least een Thule Backspace op fietsdrager. Beetje buiten spec als het gaat om hoe ver die uitsteekt achter. Wordt nog gecombineerd met skidragers volgens idee van @PvdG .

Als iemand ervaringen wil horen laat maar weten over een tijdje :)