Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Poeh. Eindelijk mijn lijstje eens afgewerkt:
* Foam lance voor hogedrukreiniger plus zeep
* Lekker lompe rubbermatten plus frunk en ondertrunk
* 2x SD-kaart plus dongel voor TeslaCam
* 15m 3x 2,5 mm verlengkabel
* USB splitter kabeltjes
* Plakkers voor dorpel achterdeur (helaas geen alu, bijpassend bij voordeur gevonden - iemand een idee?)
* Spatlapjes
* NFC-tags voor openen frunk, opstarten Flitsmeister, etc
* en last but not least een Thule Backspace op fietsdrager. Beetje buiten spec als het gaat om hoe ver die uitsteekt achter. Wordt nog gecombineerd met skidragers volgens idee van @PvdG .

Als iemand ervaringen wil horen laat maar weten over een tijdje :)

Erg benieuwd naar je ervaring met * NFC-tags voor openen frunk, opstarten Flitsmeister, etc.

Wat betreft Plakkers voor dorpel achterdeur heb ik onlangs deze gekocht in alu uitvoering (en tevreden):
€ 15,41 | Luckeasy Instaplijsten Protector Voor Tesla Model 3 2017-2019 True Koolstofvezel Interieur Dorpel Deur Drempel Decoratie 2 stuks
€ 15,41 | Luckeasy Instaplijsten Protector Voor Tesla Model 3 2017-2019 True Koolstofvezel Interieur Dorpel Deur Drempel Decoratie 2 stuks
 
Poeh. Eindelijk mijn lijstje eens afgewerkt:
* Foam lance voor hogedrukreiniger plus zeep
* Lekker lompe rubbermatten plus frunk en ondertrunk
* 2x SD-kaart plus dongel voor TeslaCam
* 15m 3x 2,5 mm verlengkabel
* USB splitter kabeltjes
* Plakkers voor dorpel achterdeur (helaas geen alu, bijpassend bij voordeur gevonden - iemand een idee?)
* Spatlapjes
* NFC-tags voor openen frunk, opstarten Flitsmeister, etc
* en last but not least een Thule Backspace op fietsdrager. Beetje buiten spec als het gaat om hoe ver die uitsteekt achter. Wordt nog gecombineerd met skidragers volgens idee van @PvdG .

Als iemand ervaringen wil horen laat maar weten over een tijdje :)

Vragen over de spatlappen:
-Montage is plug and play? Dus niet gaten boren o.i.d.?
-Welk model bij Ali (standaard of plus) en wat is het verschil?
-wellicht nog wat foto's van je auto en hoe het eruit ziet.
-Doen ze hun werk?

Dank!
 
Bij mij is er ook zo'n setje onderweg..... Hopen dat het beter uitpakt. De reviews zijn overigens toch wel positief.
Wellicht dat het bij hogere temperaturen de klep alsnog omhoog gaat. De gasdruk in de gasveer neemt iets toe en de demping ("weerstand") verandert ook iets bij wisseling van temperatuur. Zeker bij de wat goedkopere gasveren.....

Even een update na montage en een weekje gebruiken -> Zowel Frunk alsmede Trunk openen erg mooi en goed. Sluiten gaat wel iets zwaarder maar dat zorgt ervoor dat de andere gezinsleden de Trunk wat milder behandelen (werd in het verleden vaak met een hele grote smak dicht gesmeten, nu niet meer ;)) Dus tot op heden erg tevreden voor weinig Euro's. :D
 
Vragen over de spatlappen:
-Montage is plug and play? Dus niet gaten boren o.i.d.?
-Welk model bij Ali (standaard of plus) en wat is het verschil?
-wellicht nog wat foto's van je auto en hoe het eruit ziet.
-Doen ze hun werk?

Dank!


Als je de link in de post van Larss volgt krijg je meteen alle info te zien. Ook hoe ze staan op de auto. Ik overweeg ze ook. Scheelt toch weer hoop vuil en opspattende zooi.

Hd8bccd0e2adb4f9db3bdb06ef5c21a05H.jpg

Hacf24e0d39034da3b4d52b7c4da3655dx.jpg
 
Zeer interessant: samen met de voetschakelaar $550,- (klopt dit?) zit daar een BTW factuur bij?

Ik heb hem zonder schakelaar besteld.... Siri kan ook gewoon een spraak opdracht uitvoeren ;-)
Prijs in NL kan ook gewoon met factuur. Stuur maar een PM als het het mailadres niet online gevonden krijgt...

Ik ben benieuwd hoe het installeren gaat!

Er staan online mooie filmpjes en de Nederlandse verdeler had goede tips en trucs. Daar kom ik met m'n lokale garage wel uit :)