Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag ontvangen van onze vriendelijke Chinees. Blijkbaar komt er weer van alles het land in. :D

beker verdeler met beker klemmetjes aan weerskanten.

27C0FBD1-AE7B-4AD5-8C41-A15A20543F44.jpeg


731A4A60-FDC4-45FA-97DB-00A1D98C0C51.jpeg
 
  • Informative
Reactions: FrankNL and Dan84
Tint foto's nummer zoveel... maar ik ben er blij mee ;).
  • 30% laten tinten vanaf de B stijl, achterraam in 1 stuk.
  • Dual Motor en Tesla tekens voor en achter laten verwijderen.
  • Console en dashboard laten wrappen in carbon, eindelijk van die vieze vinger vegen af!
Netjes en vlot gedaan in Deventer.

Oja, eindelijk ook de reclame verwijderd van de kentekenplaathouder en een een kentekenplaat met opgelegde letters...

View attachment 503446 View attachment 503447 View attachment 503448
Hebben wij elkaar niet even gesproken op een zaterdag in de wasstraat bij het overdekte gedeelte in Apeldoorn?
 
Door seal kit geplaatst, deuren en frunk.
Heb nog een seal voor de trunk ook maar zie er niet echt het nut van in. Ik heb ze vooral geplaatst om het vuil tegen te houden. Moet wel zeggen dat de deuren meer solide klinken als je ze dicht smijt.
20200407_132113.jpg

20200407_132118.jpg 20200407_132135.jpg 20200407_132232.jpg
 

Attachments

  • 20200407_132135.jpg
    20200407_132135.jpg
    406.4 KB · Views: 90
  • Like
Reactions: Firehuntah
Door seal kit geplaatst, deuren en frunk.
Heb nog een seal voor de trunk ook maar zie er niet echt het nut van in. Ik heb ze vooral geplaatst om het vuil tegen te houden. Moet wel zeggen dat de deuren meer solide klinken als je ze dicht smijt.
View attachment 529979
View attachment 529976 View attachment 529977 View attachment 529978

Hmm dat is wel interessant, als dit echt helpt om vuil tegen te houden dan moet ik hier ook eens voor kijken. :)


Zelf ook nog wat nieuwe accessoires, allemaal made in china maar toch redelijk goede kwaliteit. ;)

Lage jackpads, veel beter dan die hoge jackpads wat je vaak ziet, vooral bij een verlaagde auto.

G42GWtI.jpg


Luchtrooster voor bladeren en de meeste rotzooi tegen te houden. Veel handiger om dit rooster schoon te maken dan dat rooster wat binnen in zit verstopt. ;)

RlzPxSb.jpg


En als laatste nog de Performance pedalen + extra voetsteun in zelfde stijl. Bij die voetsteun zat wel het RVS gedeelte niet goed geplakt, kwam steeds los. Deze dus zelf maar helemaal eruit gehaald, gereinigd en opnieuw geplakt met 3M tape. Dusja, blijft een product uit China natuurlijk, kan niet altijd meteen goed zijn. ;)

jblZDiH.jpg
 
Hmm dat is wel interessant, als dit echt helpt om vuil tegen te houden dan moet ik hier ook eens voor kijken. :)


Zelf ook nog wat nieuwe accessoires, allemaal made in china maar toch redelijk goede kwaliteit. ;)

Lage jackpads, veel beter dan die hoge jackpads wat je vaak ziet, vooral bij een verlaagde auto.

G42GWtI.jpg


Luchtrooster voor bladeren en de meeste rotzooi tegen te houden. Veel handiger om dit rooster schoon te maken dan dat rooster wat binnen in zit verstopt. ;)

RlzPxSb.jpg


En als laatste nog de Performance pedalen + extra voetsteun in zelfde stijl. Bij die voetsteun zat wel het RVS gedeelte niet goed geplakt, kwam steeds los. Deze dus zelf maar helemaal eruit gehaald, gereinigd en opnieuw geplakt met 3M tape. Dusja, blijft een product uit China natuurlijk, kan niet altijd meteen goed zijn. ;)

jblZDiH.jpg
Voor vuil prima en ook voor een paar euro vanuit China te koop
 
Vandaag regencoating besteld bij de Chinees. Zag een youtube filmpje van Dirty Tesla en als je het goedje op je camera's lenzen smeert hecht water en vuil bijna niet meer. Ergo minder last van uitval van AP of FSD. Hij heeft het getest en het werkt.

Niet je hele voorruit ermee behandelen want schijnt dat je ruitenwissers dan minder effectief kunnen worden door de gladheid. Dus alleen het gedeelte bij de camera's.

Zodra dit geleverd is zal ik mijn ervaring posten.


Van de week de aquapel binnengekregen en vandaag na een grondige wasbeurt. Alle camera’s er mee ingesmeerd.

De delen die ik ermee heb ingesmeerd zijn nu superglad vergeleken met de rest van bv de voorruit of zijstijlen. Bij de voorruit heb ik alleen het deel voor de camera lenzen ingesmeerden de regensensor vermeden.

nu nog flinke regen om te kijken wat het doet met de camera’s en slecht zicht.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Heb vorige week de idioot kostbare zonneschermen gekocht(via Tesla store) en er in gezet
Ik moet zeggen dat het een prachtig fit is. Scheelt fors kwa zondoorlating in de auto. Achterste scherm bedekt ook de volledige(achter) ruit.
Merk ook weinig van het scherm in de spiegel moet ik zeggen.
Een kostbare(voor 2 van die vouwschermpjes), maar zeer efficiente en mooie oplossing.
Wel mooie opbergzakken met groot Tesla logo, dat dan weer wel:)
 
Heb vorige week de idioot kostbare zonneschermen gekocht(via Tesla store) en er in gezet
Ik moet zeggen dat het een prachtig fit is. Scheelt fors kwa zondoorlating in de auto. Achterste scherm bedekt ook de volledige(achter) ruit.
Merk ook weinig van het scherm in de spiegel moet ik zeggen.
Een kostbare(voor 2 van die vouwschermpjes), maar zeer efficiente en mooie oplossing.
Wel mooie opbergzakken met groot Tesla logo, dat dan weer wel:)
Die heb ik ook op mijn lijstje staan. Zijn er überhaupt redelijke alternatieven naast de schermen uit de Tesla store?