Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat 450-500 voor de frunk óf de trunk? Of samen? Tot voor kort stond die Hansshow set nog op Marktplaats, via de Nederlandse verdeler. Voor 495,- incl. BTW. De frunk wil ik zeker nog wel doen. Die gebruik ik veel en heeft toch altijd aandacht nodig bij het sluiten en moet je openen via de app of in de auto (binnenkort NFC tag monteren). Trunk gaat zo makkelijk open en dicht, dat ik daar de meerwaarde niet zie. Heb daar ook de sterkere veren weer afgehaald, omdat het met de originele veren prettiger werkt. Maar, bij een interessante deal heb ik mogelijk wel interesse.

de quote was voor de frunk set of voor de trunk set. Niet voor allebei.

Stonden ze op Marktplaats voor frunk plus trunk voor €495 incl btw? Dat is een betere deal!
 
er is geen verdeler, Hansshow verkoopt en verstuurt ze zelf vanuit China. Er zijn wel verschillende verkopers zoals hierboven genoemd. Soms via marktplaats voor €495 of bij Tesland voor €750
Aangezien we hier betalen voor de advertentie...
Ons product is van dezelfde fabrikant van Hansshow, bij ons is het product 669 Euro en kunnen wij de installatiedienst voor 299 Euro aanbieden incl. 2 jaar fabrieksgarantie.
Wij kunnen geen 495 Euro aanbieden omdat we moeten zorgen voor de invoerbelasting en BTW.
 
Ik heb nog vier helder witte en felle LED lampjes te over voor in het interieur van een Tesla Model S, X of 3. De LED lampjes zijn een stuk feller dan de orignele lampjes; waardoor je een beter zicht hebt in bijvoorbeeld de kofferbak.

De LED lampjes zijn nieuw en zitten in de originele en ongeopende verpakking. Ik verkoop ze omdat ik per ongeluk teveel heb gekocht. Deze heb ik dus over.

Bij de LED lampjes zit een tool waarmee je de originele lampjes er gemakkelijk kunt uitwippen.

Het zijn de lampjes die vele andere hier ook gekocht hebben via onze Chinese vriend. Voor een zacht prijsje mag iemand ze overnemen.
 

Attachments

  • E152CCEA-FEAF-469D-B6A6-E447D5909723.jpeg
    E152CCEA-FEAF-469D-B6A6-E447D5909723.jpeg
    127.8 KB · Views: 80