Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ging wat mis met de plaatjes, maar zo zien ze eruit aan de muur:
Aero wheelcovers aan de muur - lichter.jpg

Aero wheelcovers aan de muur - zijkant.jpg
 
Dit is toch om de beveiliging te omzeilen? If so, dit wordt je door de meeste Tesla rijders met FSD wensen niet in dank afgenomen als je die gebruikt. Dit soort gadgets zorgen ervoor dat FSD een slechte naam krijgt.

Ja ik begrijp de zorg, tegelijkertijd kunnen vele voorwerpen misbruikt worden / verkeerd gebruikt worden. Ik rij altijd met mijn handen aan het stuur en de huidige “nag” implementatie werkt (voor mij) niet goed. Dat kan aan mijn kantoorhandjes liggen maar ik denk dat het aan de bewegingsgevoeligheid (?) ligt. Zelfs bij lichte beweging van het stuur wordt er niets geregistreerd, terwijl dezelfde beweging wel direct wordt geregistreerd wanneer ik AP aan heb met knipperlicht (lees: AP gaat uit voor baanwissel).
 
Ja ik begrijp de zorg, tegelijkertijd kunnen vele voorwerpen misbruikt worden / verkeerd gebruikt worden. Ik rij altijd met mijn handen aan het stuur en de huidige “nag” implementatie werkt (voor mij) niet goed. Dat kan aan mijn kantoorhandjes liggen maar ik denk dat het aan de bewegingsgevoeligheid (?) ligt. Zelfs bij lichte beweging van het stuur wordt er niets geregistreerd, terwijl dezelfde beweging wel direct wordt geregistreerd wanneer ik AP aan heb met knipperlicht (lees: AP gaat uit voor baanwissel).

Ik herken wat je xzegt. Heb ook altijd minimaal een hand aan het stuur, en dat is maar goed ook. Soms bijna vreemde slingers gehad als de lijnen plots raar lopen zoals de spitsstroken op de A1 bij Naarden.
Ondanks het vasthouden toch vaak nags, vooral op rechte stukken.

Nu de vraag: werkt het goed?

Ben je niet bang dat de vezekering moeilijk gaat doen als je schade rijdt en als blijkt dat je een stuurhulp aan je stuur hebt/ had>
 
Een half jaar geleden deze mini stofzuiger gekocht van Evannex:
Is blijkbaar nu niet meer te koop. Was toen 60$.
Ik had wel de invoer taksen en BTW uit de VS onderschat. Toen ie hier was, betaalde ik bijna het dubbele:-(
Mooi klein hebbeding met die Logo van Tesla en past binnen de front console, maar zeker geen vervanging voor een deftige, draagbare Dyson.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah