Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
6A2B03CD-4765-4378-9DFB-DB3E808BCE36.png

Ik heb de DIY audio upgrade voor de SR+ gekocht nav een goede review. Ik vond $90 wel fors voor een bos draad met een paar stekkers maar met de 25% black lives matter korting kon ik het toch niet laten.

kortingscode: tnspeaker
 
  • Funny
Reactions: Lucas31
View attachment 611325
Ik heb de DIY audio upgrade voor de SR+ gekocht nav een goede review. Ik vond $90 wel fors voor een bos draad met een paar stekkers maar met de 25% black lives matter korting kon ik het toch niet laten.

kortingscode: tnspeaker
Ook getwijfeld maar slechte reviews gelezen van de DIY kit, je zou veel bass verliezen van de voorste luidsprekers. Ik wacht nog tot de version E op punt staat en zou deze dan aanschaffen. Er staat een topic over deze upgrades op het Amerikaanse gedeelte van het forum.
 
Ook getwijfeld maar slechte reviews gelezen van de DIY kit, je zou veel bass verliezen van de voorste luidsprekers. Ik wacht nog tot de version E op punt staat en zou deze dan aanschaffen. Er staat een topic over deze upgrades op het Amerikaanse gedeelte van het forum.
Wat is de version E die op punt staat? De version E die ik gisteravond kon kiezen kost $773 en heeft DSP, de subwoofer met versterker en 2 rear surround speakers. Dat heb ik allemaal niet nodig
 
Dit is de review die ik hier op het forum heb gelezen voor de DIY audio upgrade

Hansshow Audio Upgrade? (SR+)

Spice, Nov 2, 2020
I just installed the diy harness. Took a few hours to install, cut a few fingers, made my neighbors blush from some fowl language but ultimately succeeded.

Some immediate thoughts. It's a huge improvement, almost night and day compared to the stock SR+ audio system. Its so much louder that halfway is more than enough for my ears (and I used to roll at 80% normally). However in the name of science I took it to max volume with bass set at +4.0. The amp had no problems pumping out clear audio with big thump. I personally wouldn't waste the money on the more expensive models after having experienced the DIY harness from Hansshow. Highly recommend.
 
Installed the harness to activate the 6 inactive speakers in the 2019 m3. I definitely noticed a loss of bass from the door speakers. The highs were improved but still no matter how I adjusted the sound, the stock system still sounded noticeably better so I took the harness off and sold it.

I have definitely noticed a lack of bass since installing my DYI harness. I also reached out to Hanshow because my rear speakers are swapped left is right, right is left. I have yet to hear back. I love having the extra speakers, but feel the overall fullness is gone.

Er staan er nog in maar ga ze nu niet allemaal quoten.
Het is maar wat je ervan verwacht en je kan het nog altijd verwijderen.
Laat ons je bevindingen weten.
 
Ik heb mijn model 3 nu ruim 2 jaar en twee weken geleden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt: ik heb een elektrische opener/closer voor zowel de frunk als de trunk laten inbouwen. Had ik dat maar 2 jaar geleden gedaan! Vooral met de frunk ben ik enorm blij, aangezien ik daarin m'n laadkabel heb liggen. Wat een genot dat de klep al openstaat als ik bij de voorkant aankom, en dat ik ook niet moeilijk meer hoef te doen om de klep te sluiten! Aanrader voor iedereen :)
 
Ik heb mijn model 3 nu ruim 2 jaar en twee weken geleden heb ik eindelijk de knoop doorgehakt: ik heb een elektrische opener/closer voor zowel de frunk als de trunk laten inbouwen. Had ik dat maar 2 jaar geleden gedaan! Vooral met de frunk ben ik enorm blij, aangezien ik daarin m'n laadkabel heb liggen. Wat een genot dat de klep al openstaat als ik bij de voorkant aankom, en dat ik ook niet moeilijk meer hoef te doen om de klep te sluiten! Aanrader voor iedereen :)
Waar hen je ze gekocht?
 
  • Helpful
Reactions: Krisja
Mijn vrouw is nogal enthousiast van draadloos de gsm opladen, hoewel ik er het grote voordeel niet van in zie t.o.v. de gsm op dezelfde plaats op het usb-slotje schuiven. Anyway, iemand die weet aan hoeveel Watt er draadloos geladen wordt op de lader die Tesla aanbiedt (aanbood) voor inbouw in de oudere Model 3?
 
Ik zoek nog spacers/spoorverbreders voor een 2022 M3P met de 20" Uberturbines.. Vooraan +/- 14mm en achteraan +/- 17mm. Bij voorkeur zwart van kleur. Op het Amerikaans deel van dit forum worden ze aangeboden van H&R (Trak+) maar type DRM (= met vaste wielbouten). Hier in EU zijn we meer voorstander van losse wielbouten dus verkies ik type DRA. Vooraan mag het type DR zijn (gewoon met verlengde wielbouten). Dus daar zal ik ook een setje van nodig hebben. Na 2 uur zoeken online gooi ik de handdoek in de ring en kom ik hier raad vragen. Een ander merk zoals Eibach mag ook, maar geen ebay/amazon rommel..
 
Ik zoek nog spacers/spoorverbreders voor een 2022 M3P met de 20" Uberturbines.. Vooraan +/- 14mm en achteraan +/- 17mm. Bij voorkeur zwart van kleur. Op het Amerikaans deel van dit forum worden ze aangeboden van H&R (Trak+) maar type DRM (= met vaste wielbouten). Hier in EU zijn we meer voorstander van losse wielbouten dus verkies ik type DRA. Vooraan mag het type DR zijn (gewoon met verlengde wielbouten). Dus daar zal ik ook een setje van nodig hebben. Na 2 uur zoeken online gooi ik de handdoek in de ring en kom ik hier raad vragen. Een ander merk zoals Eibach mag ook, maar geen ebay/amazon rommel..

Als je verlengde wielbouten zoekt moet je die van Dorman hebben (610-490). Te koop via Amazon en zeker geen rommel. Dat zijn voor zo ver ik weet de enige die goed passen in de Model 3 wiel hubs. Heb ze er zelf ook al 2 jaar in zitten en erg tevreden mee. Kan gewoon elke willekeurige maat spacer monteren daarmee. Bij de M3P met spacers wel wat lastiger vanwege dat extra randje op de hub, dat randje moet er bij de spacers dus ook uit, anders past het niet.
 
Ik zoek nog spacers/spoorverbreders voor een 2022 M3P met de 20" Uberturbines.. Vooraan +/- 14mm en achteraan +/- 17mm. Bij voorkeur zwart van kleur. Op het Amerikaans deel van dit forum worden ze aangeboden van H&R (Trak+) maar type DRM (= met vaste wielbouten). Hier in EU zijn we meer voorstander van losse wielbouten dus verkies ik type DRA. Vooraan mag het type DR zijn (gewoon met verlengde wielbouten). Dus daar zal ik ook een setje van nodig hebben. Na 2 uur zoeken online gooi ik de handdoek in de ring en kom ik hier raad vragen. Een ander merk zoals Eibach mag ook, maar geen ebay/amazon rommel..

Ik gebruik de spacers van H&R op een 2019 M3P. Deze passen ook op een 2022 M3P. Voor H&R 2865642 (14 mm). De wielen rechtstreeks gemonteerd op de standaard draadeinden van de auto met de bijgeleverde langere wielmoeren van H&R. Achter H&R 3465642 (17 mm), inderdaad type DRM. Spacers achter zijn gemonteerd met de meegeleverde moeren op de standaard draadeinden van de auto. De wielen zijn vervolgens gemonteerd met de standaard wielmoeren op de draadeinden van de spaces. Dik tevreden mee. Destijds bij Autostyl.nl aangeschaft. Ze hebben ze ook in het zwart.
 
Mijn vrouw is nogal enthousiast van draadloos de gsm opladen, hoewel ik er het grote voordeel niet van in zie t.o.v. de gsm op dezelfde plaats op het usb-slotje schuiven. Anyway, iemand die weet aan hoeveel Watt er draadloos geladen wordt op de lader die Tesla aanbiedt (aanbood) voor inbouw in de oudere Model 3?
Ik heb zelf wat zitten zoeken en het lijkt niet zo makkelijk, doordat er blijkbaar ook via software-updates verschillen in wattage zouden zijn. Anyway, mijn pre-USB-C zou 10W leveren via kabel en 5W via draadloos laden. 10W is al graag, 5W kijkt me tergend traag.
 

Voorbeeld voor Model S. Duur, maar erg mooi vind ik. Prima vermogen om gewoon 'bij' te laden...

Thuis gaat het wat sneller...

 
Ik moet eens spieken, maar ik heb de Apple wireless MagSafe lader in een Brodit houder aan het dashboard hangen.

Die kan tot 15W, maar als geen van de USB poorten 15W leveren ga je daar niets van terug zien.

View attachment 756976
En draadloze lader op de 12V-stekker in de armsteun aansluiten zou sneller zijn. Maar ik hou niet van de draden die dan nodig zijn. Ik denk dat ik het hou bij de standaardlader van de Tesla waarbij je de gsm gewoon in het USB-slotje schuift.

(De 65W waarmee ik thuis laadt is duidelijk nooit mogelijk 😉)