Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Naamloos.png
 
Die zijn €10 per set van 5 stuks (1 reserve voor het geval dat), maar let er op dat deze gemaakt zijn voor de originele Tesla naafkapjes met verzonken "T" er in.
Je kunt ze ook op vlakke kapjes plakken uiteraard. Of op de deur van je garage, je laadpaal, etc etc. Interesse pm me even dan houden we het hier schoon.
 
Cool Jacket!

Zie dat je levering voor mei is - wanneer heb je besteld en confirmed ? Wanneer kreeg je de eerste feedback na final confirmation ?

17 december besteld. 18e confirmed dacht ik. Geen feedback, zelf gebeld omdat ze helpen om mijn X5 te slijten. Toen kreeg ik te horen dat levering eerste helft mei wordt...

- - - Updated - - -

Tip als het nog kan doe een upgrade naar 85kw. Bereik maakt het verschil.

Tsja Mosterdmaker, dilemma. Qua budget was de optie als volgt: een aangekleedde 60 of een uitgekleedde 85. Met de onlangs doorgevoerde prijsverlaging had ik het anders aangepakt. Besteld 17 december dus nu mosterd ;-) na de maaltijd ben ik bang...

But consider this: ik rij elke dag 7 km naar mijn werk enkele reis. 's Weekends ritjes van max. 200 km. Geen range anxiety so far...
 
Last edited:
Qua budget was de optie als volgt: een aangekleedde 60 of een uitgekleedde 85. Met de onlangs doorgevoerde prijsverlaging had ik het anders aangepakt.

But consider this: ik rij elke dag 7 km naar mijn werk enkele reis. 's Weekends ritjes van max. 200 km. Geen range anxiety so far...

We dwalen hier een beetje af.
Maar ik zat bijna in dezelfde situatie. Ik moest gaan voor een bijna uitgeklede 60. Nu met de prijsdalingen had ik voor een1500 extra een 85 gehad.

@PaulusdB. Bij mijn weten is TTheo geen familie.:wink:
 
Last edited:
Stootdoppen (3M - Tartan TM) voorlopig aangebracht op deur passagier vooraan en deur chauffeur wegens noodzaak om veelvuldig dicht tegen muur te parkeren en kans op lakschade bij openen portier. Gekocht in afprijsbakken bij Aldi voor - € 3.

Associatie Tesla en Aldi zal voor velen misschien als vloeken in de kerk klinken, maar als atheïst maak ik mij daar niet al te veel zorgen in ;-).