Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
ik heb uit interesse ook eens bij amazon.de gekeken.
Iemand al ervaring met die ontstekingskaarsen ?
Screen Shot 11-19-17 at 11.01 PM.JPG
 
ik heb uit interesse ook eens bij amazon.de gekeken.
Iemand al ervaring met die ontstekingskaarsen ?
View attachment 261431

Heb ze nog niet gekocht, maar ik hoorde van een mecanicien dat er 2 soorten zijn, voor de gewone 85 en voor de P85.
Je kan ze niet voor elkaar gebruiken, dus goed opletten voor je ze bestelt!! Motor zou schokkerig kunnen draaien !
Ze zijn wel stukken goedkoper dan die van Tesla zelf... ;)
 
Ik heb hem besteld via amazon.de.
Ook een dashcam voor de MS besteld die onder de spiegel wordt geklikt. Past perfect. Eenvoudige installatie. Software is wel matig. Maar hij neemt goed op en lijkt nu net of het een af fabriek optie is.
https://www.amazon.de/Maßgeschneiderte-Driving-Recorder-Autopilot-2-0-Hardware/dp/B06XR3D4N4/ref=pd_sbs_263_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=Q4MYWJJ6G7VX7C7VGVDZ
Met 245 euro toch best nog een prijzig ding voor maar één camera. Ik schat in dat als de auto stilstaat hij niet opneemt?
Wat is de resolutie, ik zie het nergens aangegeven.
Een BlackVue kost een 140 euro meer, maar dan heb je twee camera's, bewegingsdetectie bij stilstand en een heel fraaie beeldkwaliteit.
De BlackVue is ook voor AP1 auto's.
 
Met 245 euro toch best nog een prijzig ding voor maar één camera. Ik schat in dat als de auto stilstaat hij niet opneemt?
Wat is de resolutie, ik zie het nergens aangegeven.
Een BlackVue kost een 140 euro meer, maar dan heb je twee camera's, bewegingsdetectie bij stilstand en een heel fraaie beeldkwaliteit.
De BlackVue is ook voor AP1 auto's.
Je hebt volkomen gelijk; qua hardware en functiesoftware veel meer bang-for-the-$ maar de black vue installatie ziet er wel wat rommeliger en druk uit. Kracht hiervan is dat het uit ziet als of het OEM is, mogelijk zelfs onderdeel van de AP installatie voor de niet kenner (bv duitse oom agent). Ik ben er daarom nog niet uit wat ik bij X ga doen.
 
Bij Tesland alsnog mijn BlackVue 650 kunnen vervangen voor een 750. Mijn Model S fungeert als bewakingscamera over ons erf en dijkweg. De nieuwe achtercamera is nu FullHD tegen 720 pixels bij de 650.
Ze hebben nu ook ronde Alloygators naast de bekende scherp geprofileerde. Niks voor mij maar voor wie twijfelt over minder opvallende Alloygators mogelijk nu toch een optie.
Als vanouds, uitstekend geholpen.
 
Last edited:
  • Like
  • Love
Reactions: herb_k and is3
Niet voor een S, maar voor een Model X: Net even, om binnenkort het half jaartje met de Blackbird te vieren, een paar led strips met bewegingssensor besteld voor in de bak onder het centrale scherm.