Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die frunk tassen zijn erg mooi, maar voor 1/2x per jaar wintersport vind ik 150 euro een beetje too much. Als ze de helft had ik ze denk ik gelijk besteld :)

Ik heb wel deze seat crevice gap stoppers besteld, dan kan ik zonder problemen frietjes van Mac eten zonder dat de in de gap verdwijnen :D

Autostoel Spleet Kloof Stopper Strip PU Lekvrij Protector Covers voor Tesla Model S Model X Auto Styling Interieur decoratie Strip in Autostoel Spleet Kloof Stopper Strip PU Lekvrij Protector Covers voor Tesla Model S Model X Auto-Styling Interieur decoratie Strip van Automobiles Stoelhoezen op AliExpress.com | Alibaba Groep

HTB1oMw1dUQIL1JjSZFhq6yDZFXaI.jpg
 
Die frunk tassen zijn erg mooi, maar voor 1/2x per jaar wintersport vind ik 150 euro een beetje too much. Als ze de helft had ik ze denk ik gelijk besteld :)

Ik heb wel deze seat crevice gap stoppers besteld, dan kan ik zonder problemen frietjes van Mac eten zonder dat de in de gap verdwijnen :D

Autostoel Spleet Kloof Stopper Strip PU Lekvrij Protector Covers voor Tesla Model S Model X Auto Styling Interieur decoratie Strip in Autostoel Spleet Kloof Stopper Strip PU Lekvrij Protector Covers voor Tesla Model S Model X Auto-Styling Interieur decoratie Strip van Automobiles Stoelhoezen op AliExpress.com | Alibaba Groep

HTB1oMw1dUQIL1JjSZFhq6yDZFXaI.jpg

Deze zou ik overigens niet aanraden, passen voor geen meter.
 
Ik zou best een trekhaak willen, maar ben enorm afgeschrikt door dit verhaal. Het schijnt dat het aluminium van de Tesla een nare roest reactie kan geven bij aanraking met een trekhaak van het verkeerde materiaal. Deze meneer kwam er gelukkig na 3 jaar achter maar z'n Tesla was al deels opgevreten: Tesla Model S hitch by Torklift (3 year update): Eaten alive
Aluminium moet je, net als andere metalen, scheiden van het pisbakken staal van trekhaken. Heeft niets met Tesla te maken.
Ervaren carrosseriebedrijven monteren stalen trekhaken met een stevige kunststof scheidingslaag, vaak nylon of Lexan, op het aluminium. Ook de bouten worden galvanisch volledig gescheiden van de carrosserie. Dit gebeurt met nylon ringen en een galvanische montagepasta.
 
  • Informative
Reactions: ebullio
Aluminium moet je, net als andere metalen, scheiden van het pisbakken staal van trekhaken. Heeft niets met Tesla te maken.
Ervaren carrosseriebedrijven monteren stalen trekhaken met een stevige kunststof scheidingslaag, vaak nylon of Lexan, op het aluminium. Ook de bouten worden galvanisch volledig gescheiden van de carrosserie. Dit gebeurt met nylon ringen en een galvanische montagepasta.

Klopt, ik geef nergens Tesla de schuld. Ik schrijf "een trekhaak van het verkeerde materiaal". Ik zeg alleen dat de Tesla van aluminium is gemaakt.

De Torklift hitch was niet goed gescheiden van het aluminium. Ik weet niet over welke trekhaak het in dit draadje gaat, de naam wordt niet genoemd. Ik waarschuw alleen dat men zorgt dat deze goed worden geinstalleerd.
 
  • Like
Reactions: Geendiesel