Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Breedset Vorsteiner. Bij levering direct monteren :)
 

Attachments

  • 78D990A4-EE81-4B49-9007-0FDD818C6FF9.jpeg
    78D990A4-EE81-4B49-9007-0FDD818C6FF9.jpeg
    140.5 KB · Views: 54
  • 05775939-A5E0-45FA-A9ED-2CDEFE55A24F.jpeg
    05775939-A5E0-45FA-A9ED-2CDEFE55A24F.jpeg
    274.2 KB · Views: 42
ben naar Almere geweest en heb mezelf even een cadeautje gegeven :)
inlay.jpg


pedaltometal.jpg


De console inlay is echt de MUST HAVE, die ik nog miste. Naar mijn idee zou dit standaard moeten zijn op iedere S/X.
Verder nog de Tesla integrated BlackVue Mount en aluminium pedaaltjes
...als een kind zo blij :D
 
Last edited by a moderator:
  • Love
Reactions: herb_k
@Herb-k
Aftakking heb ik gesoldeerd en geïsoleerd. Ik begrijp dat -12Volt de massa is.
De min zit aan de carrosserie (massa) natuurlijk.
Maar ik moest er toch wat bijzetten anders zit iemand straks op de middelste draad.
Zekering er tussen en klaar.
Bij kortsluiting van de camera (???) gaat het zekeringetje als eerste stuk.
 
Ook gedacht om deze te verkopen. Maar ik vind het een levensgevaarlijk apparaat.
Al eens aan gedacht als je remt, en iemand die op de achterbank zit raakt dat ding met zijn gezicht? Daar zijn dashboards, stoelen etc op ontwikkeld. Deze Chinese webshop duidelijk niet!
 
Een nieuwe lierbumper en 12.000 lbs lier, beiden van terrafirma. De lier heb ik aangesloten op de startmotor, de bijgeleverde bekabeling was te kort om de lier direct op de accu (onder de bestuurdersstoel) aan te sluiten. Inclusief een draadloze en een bedrade afstandbediening. Het kenteken wordt nog definitief verplaatst naar het roofrack.

IMG_0361.JPG


Gekocht voor de S of de X, om deze los te kunnen trekken uit het weiland, mocht dit zich voordoen. :D
 
Ook gedacht om deze te verkopen. Maar ik vind het een levensgevaarlijk apparaat.
Al eens aan gedacht als je remt, en iemand die op de achterbank zit raakt dat ding met zijn gezicht? Daar zijn dashboards, stoelen etc op ontwikkeld. Deze Chinese webshop duidelijk niet!
Uhm, als ik een jasje meeneem het ik geen passagiers achterin. Als ik passagiers heb, heb ik geen jasje mee en haal ik dit ding weg. Als je de achterkant van een stoel raakt, heb je dan je gordel wel om?