Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels 100.000 kilometer gereden met mijn S uit april 2016. Mooi moment voor een kleine upgrade. Bij Tesland in Almere sterkere koplampen en elektrische achterklep laten monteren. Was een middagje werk. Achterklep is natuurlijk pure luxe, maar met name ben ik zeer tevreden over de grotere lichtopbrengst van de koplampen. Grote verbetering!
 
Een rubberen mat gekocht voor in de achterbak voor een nette prijs bij automatten-kopen.nl

IMG_1886.JPG
 
Ook aan bij Ali gewinkeld. Pedalen, organizer en deze uitstap verlichting erop gezet. Verder is de auto inmiddels voorzien van een coating en heb ik sneeuwkettingen besteld. Volgende project in de pen is de audio die binnen een paar weken wordt aangepakt. Daar kijk ik echt naar uit!
 

Attachments

  • IMG_8961.jpg
    IMG_8961.jpg
    306.2 KB · Views: 117
  • Like
Reactions: Maurice1
Welke audio komt er dan in?
Rene, vanaf morgen is een Audison / Mosconi systeem in Almere te bewonderen en te beluisteren, en doordat we het systeem schakelen met een Audison Mini Rc, kunnen we individuele zaken aan en afschakelen, zoals subwoofer en dashboard speakers, zodat je precies kan horen welk effect de afzonderlijke onderdelen hebben.
 

Attachments

  • IMG_0565 2.JPG
    IMG_0565 2.JPG
    676.3 KB · Views: 119
  • IMG_7A19B907C63E-1.jpeg
    IMG_7A19B907C63E-1.jpeg
    312.9 KB · Views: 129
  • IMG_0784 2.JPG
    IMG_0784 2.JPG
    336.2 KB · Views: 111
  • Like
Reactions: questa