Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
WhatsApp Image 2020-04-30 at 09.51.06.jpeg

na bijna 3 weken wachten...eindelijk aangekomen :)
 
Woops...ik dacht dat ik alle foto's had geüpload :eek:
Maar Duke-U is correct. Is UP fascia refresh.
Mijn voorste bumper heeft wat schade met lak en coating. (na hit&run door onbekende)
Dus gewoon vervangen zodat 't eruit zal zien als mijn buiterlandse MS60:)

View attachment 538503 View attachment 538504
Vervang je hem zelf en het lijkt dat hij nog gespoten moet worden?
Edit: Net nagekeken op de website van unpluggedperformance, daar staat geschat 3 uur werk en je zal hem dus nog moeten spuiten.
Was het kostbaar om te verzenden?
Wil svp foto's voor/na (en tijdens vervangen) posten, kan voor meerdere mensen interessant zijn?
 
Last edited:
Ik kreeg mijn ruitensproeiers maar niet mooi afgesteld (eentje stond ongeveer op de achterruit en de andere op de voorbijkomende fietsers) en na ongeveer 5 liter ruitenvloeistof te verspillen met verstellen was ik het zat.

Blijkt dat ze na een bepaald bouwjaar (rond 2015/2016) andere sproei kopjes gekregen hebben en deze zijn dus uitwisselbaar met de oude versie.

De oude doen 2 straaltjes geven en de nieuwe een wijde sproei:

20200526_191855.jpg


Je kan de oude er gewoon uit klikken door ze naar achter te schuiven en dan omhoog te duwen:

20200526_193414.jpg


p/n 1052887-00-C (zonder verwarming)
 
Niet gekocht maar zelf gemaakt

houder voor ccs adaptor
zit nu mooi met klitteband ik de koffer bak geplaatst

Ik snap het plaatsen in de kofferbak niet.
Elke keer als je moet laden eerst de achterklep open/sluiten en na afloop nog een keer.
Als je zo'n houder koopt/maakt zou ik hem denk ik eerder met klittenband bijv. ergens links naast de bestuurdersplek monteren, binnen handbereik? 🤷‍♂️
 
Ik snap het plaatsen in de kofferbak niet.
Elke keer als je moet laden eerst de achterklep open/sluiten en na afloop nog een keer.
Als je zo'n houder koopt/maakt zou ik hem denk ik eerder met klittenband bijv. ergens links naast de bestuurdersplek monteren, binnen handbereik? 🤷‍♂️
Meeste suc waar ik laad hebben nog type twee laad aansluiting dus heb hem niet elke keer nodig (Duiven/ uchelen)
en opberg ruimte voor in is al vrij beperkt dus om dat ding ook nog voorin ergens ruimte te geven vond ik zonde kofferbak even open en dicht is kleine moeite.
 
  • Like
Reactions: Hbrink and Herbie65
Meeste suc waar ik laad hebben nog type twee laad aansluiting dus heb hem niet elke keer nodig (Duiven/ uchelen)
en opberg ruimte voor in is al vrij beperkt dus om dat ding ook nog voorin ergens ruimte te geven vond ik zonde kofferbak even open en dicht is kleine moeite.
Helemaal mee eens. Achterin vindt ik ook heb handigst. Bij Tesland verkopen we deze clip.
8F36CC67-0E48-423C-8326-6587334F438E.jpeg
0FB12627-97DE-4AF9-BD4D-6804B0389347.jpeg
 
  • Like
Reactions: Atredz and Maurice1
Ik probeer zo weinig mogelijk op te bergen via de achterklep omdat dat ding zo hinderlijk bliept.

Ha, blijkbaar ben ik niet de enigste.

Ik heb dat vrij simpel opgelost door de speakergrill van de achterklep los te klikken en het stekkertje van het middelste speakertje los te trekken. Deze mini speaker is enkel voor het bliep geluid en heeft dus verder geen enkele functie. Plaats de speakergrill weer terug and enjoy the silence.