TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model X

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by JohnT, Jul 14, 2017.

1. JohnT

JohnT Member

Voor de vakantie waar in voorgaande jaren de auto belegerd werd door slakken waar je ongelofelijk veel werk hebt de opgedroogde slijmsporen weer te verwijderen:
    upload_2017-7-15_7-22-46.png
    upload_2017-7-15_7-23-20.png

• Like x 2
  2. René ZAP

René ZAP Member

Nieuwe model y in camouflage .

3. JohnT

JohnT Member

Hahaha, ja, daar lijkt het wel op. Gisteren stonden mensen foto's te maken. Van een auto onder een hoes ;-). Ik had die hoes op de Tesla site zien staan maar je kon hem alleen bestellen als je in de US of Canada woont. Dus de SeC gemaild en de volgende dag kon ik hem ophalen :)

4. wooter

wooter Member

Aha die ga ik maandag ook vragen :)

5. JohnT

JohnT Member

Hier staat hij op de site: Tesla — Model X Outdoor Car Cover Beetje prijzig maar ja, dan staat er wel een Tesla logo op ;-)

6. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

Heb de hoes al jaren voor demodel S. beschermd prima tegen ongewenste vuiligheid. Echter bij de S indien het hard gaat waaien komt er erg veel lucht onder de hoes. Dit zorgt er voor dat de elastieken niet sterk genoeg blijken om de hoes om de auto vast te houden. Zowel bij de neus als kont blijft de hoed niet zitten en komt los. Ja de hoes was in het midden met de bestaande ogen vastgemaakt onder de auto door. Echter na een modificatie blijft ie prima zitten. Ik heb, net achter beiden voorwielen, ringen laten slaan en hieraan een zeilelastiek en plastic oog laten maken. Die plastic haak kan ik prima net achter de voorwielen vastmaken en de hoes zit prima!

7. JohnT

JohnT Member

Ah top idee. het heeft hier vannacht behoorlijk gespookt en net gekeken. De hoes zit nog goed tot nu toe :). Maar ik ga die aanpassing zeker maken. Thanks voor de top tip. :)

8. JohnT

JohnT Member

Ik ga voor mijn nieuwe X (is onderweg van de fabriek naar een haven in de US) ook weer het cubby compartment bestellen. Heb ik ook in mijn huidige X zitten en is super handig. Ik las dat Herbie die ook gaat krijgen, alleen niet wanneer. De vorige had ik in de US besteld.
    upload_2017-7-17_8-4-28.png

• Informative x 1
  9. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

IMG_3242.JPG IMG_3243.JPG

Zo dus.

• Informative x 2
    • Like x 1
  10. herb_k

herb_k Member

Na de vakantie. Nog een week of 3

• Like x 1