Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Tweede optie die ik inmiddels ben tegengekomen is de kabel weg te werken langs de middenconsole en dan aan te sluiten op de sigaretaansteker in het achterste middenconsole-vak. Dan is het kabeltje vrijwel volledig weggewerkt en zie je alleen een heel klein stukje lopen achteraan, naast de rugleuning van de voorstoel het vak in. Hiervoor hoef je niets verder aan te passen.
Zo heb ik het gedaan, zie je inderdaad niets van behalve die 2cm omhoog het vak in naast de rugleuning. Vind ik prima.
 
  • Like
Reactions: EddYct and Kiprich
C983BEED-A1D8-4D6C-BED2-D6DD6877FAE1.jpg


Zo de honden kunnen ook mee en blijft de nieuwe bolide schoon en heb ik ze niet in mijn nek zitten.
Kofferbak mat komt bij Justcarpets.nl vandaan.
De stoelbescherming van Ali
En het hondenrek bij Home Page - Guardsman Dog Guards
 
Voor mij lijkt/leek dit ook één van de beste oplossingen. Maar dat ie met een hoesje niet blijft plakken is wel een afknapper.
Heb je dit met een origineel Apple Magsafe hoesje getest?
Ik heb hem nu ook geïnstalleerd. Als je een MagSafe hoesje hebt blijft hij prima hangen. Ik heb een iPhone 11 dus die heeft zelf geen magneten, maar met een MagSafe hoesje werkt het prima. Mijn vrouw heeft een iPhone 14 en heeft een hoesje gekocht dat MagSafe compatibel is en dat werkt ook prima.
Andere vraag: ik zie dat je de smartphone ook in landscape kan bevestigen, heb je dit ook geprobeerd en dekt ie dan de snelheidsaanduiding niet af?
In landscape dek je inderdaad te veel af van het scherm, dat zou ik niet doen.
 
  • Like
Reactions: ExtraT
Ik wil alleen flitsmeister gebruiken. Ik merk op de standaard laadplek dat flitsmeister soms GPS signaal mist en dat is vrij vervelend.
Verder gebruik ik de telefoon niet, tesla navigatie is voor mij meer dan prima. Gaat dus met name om het GPS signaal continue goed opvangen.

Ik zal idd de aansteker optie eens uitproberen. Dat is de makkelijkste methode.
Misschien is dit een oplossing;
 
Heb ik ook aan gedacht, maar je telefoon geeft meer informatie dan het FM two scherm, je hebt er een abonnement voor nodig en volgens mij koppelt hij nog steeds met je telefoon, dus dan moet je telefoon nog steeds hoog in de auto liggen en niet op het laadstation van de auto.

Misschien is dit een oplossing;
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC
Ik wil alleen flitsmeister gebruiken. Ik merk op de standaard laadplek dat flitsmeister soms GPS signaal mist en dat is vrij vervelend.
Verder gebruik ik de telefoon niet, tesla navigatie is voor mij meer dan prima. Gaat dus met name om het GPS signaal continue goed opvangen.

Ik zal idd de aansteker optie eens uitproberen. Dat is de makkelijkste methode.
Heb ik nooit last van gehad. Gebruik een iPhone.
 
Matras en frigo al binnen en hoe bevalt het? Foto’s?
De matras komt zowiezo maar se frigo …. Ben nieuwsgierig.
ik ben fan van de koelkast, past netjes onder de midden console, ideaal in combinatie met de matras als je eens wil slapen in de Y tijdens een roadtrip of gewoon tijdens roadtrips in het algemeen
 

Attachments

  • IMG_1873.jpg
    IMG_1873.jpg
    495.8 KB · Views: 94
  • Informative
Reactions: Nick-m