Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat kan of kon je u veroorloven dankzij uw TSLA stock.

This site may earn commission on affiliate links.
Echt heel mooi geworden Frank! 👍 Het gras ook heel netjes gemaaid rondom. 😉 Nu maar hopen dat de temperaturen eens eindelijk weer omhoog gaan, dan kun je voor de eerste duik gaan. 😁
Bedankt. Het gras is nog niet gemaaid. Het zijn grasmatten die vandaag pas zijn gelegd. Zwemmen hebben we al bijna iedere dag gedaan. Het water is momenteel tussen 20° en 22°. Nu nog op zoek naar een rode gras robot 😅
 
Nu nog op zoek naar een rode gras robot 😅
Zo iets ;)
 
Bedankt. Het gras is nog niet gemaaid. Het zijn grasmatten die vandaag pas zijn gelegd. Zwemmen hebben we al bijna iedere dag gedaan. Het water is momenteel tussen 20° en 22°. Nu nog op zoek naar een rode gras robot 😅
Ah tuurlijk ja, grasmatten. 😁 Had ik eigenlijk wel moeten weten, gras groeit nu ook weer niet zo snel nadat er gegraven is. 😅 Fijn dat je al hebt kunnen zwemmen, als het water al zo warm is dan gaat dat wel ja, ook al is het buiten wat kouder. 😉

Alleen oppassen dat de robot dan niet ook even een duik wil nemen. 😂 Gewoon een goed merk pakken en die dan rood spuiten ofzo, die goedkopere wat je bij verschillende zaken ziet zou ik niet nemen, ook al zijn sommige hiervan rood. 😋
 
  • Informative
Reactions: Xfrank
Screenshot_20210521-204318_Samsung Internet.jpg
 
Nu nog een foto zoals je in het verleden hebt gemaakt van een legertje Xfranks.
Dit keer niet tijdens het auto wassen, maar in het zwembad/op de rand ervan/naast het zwembad/in de luie stoel met een boek van Elon/bij de auto/gras maaiend etc. om het af te maken? ;)
Goed idee Maarten, ik zal alvast eens een scenario schrijven. ;)