Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat reed jij voor de Tesla Model 3?

This site may earn commission on affiliate links.
Volvo V40 D4

Toevallig... Ik kom van net dezelfde wagen. Ik was er overigens héél tevreden over. Ik heb 'm 5 jaar en 182.000Km gehad, en nooit stukken. Ik kan alleen maar hopen dat mijn M3P even betrouwbaar is. Mocht de Volvo geen dieselwagen zijn, hield ik 'm.

Hij staat trouwens te koop, mochten hier mensen zijn die dieselgeluid missen. ;-)
 
BMW 330D Cabrio (E93), getuned naar 321pk en 633Nm.
Maar ik heb hem nog geen seconde gemist!

En we hebben nog een Abarth 595 Competizione van de wederhelft (deze blijft voorlopig behouden).

BMW330D.jpg
 
Last edited:
  • Love
Reactions: DeHakkelaar
Als ondernemer heb ik een hekel aan het betalen van belasting, dus reed ik een youngtimer. Een Volvo V70 D5, met ondertussen 699.750 op de teller. Net over de 700k hoop ik mijn Model 3 in ontvangst te nemen.

Met 60.000km/jr ga ik ook vanwege economische redenen over naar een Model 3. Met 60k per jaar is een C-D segmenter met ICE in alle gevallen duurder dan een volledig elektrische auto..
 
Audi A4, ruim 10 jaar zonder problemen.
Eind juni moeten afleveren aan mijn koper omdat eind mei mijn M3 ging afgeleverd wordeno_O
Had nog een maandje bij gerekend voor alle zekerheid maar wacht nu nog op mijn M3.
Rij nu dus met de BMW van mijn echtgenote en met het openbaar vervoer tot .... ze toevallig eens een M3 opladen in mijn configuratie zeker:(