Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat reed jij voor de Tesla Model 3?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had in 2012 een Lexus CT200h, tot eind 2015 een nieuwe CT200h, toen werd hij afgelopen April voor mijn deur gejat met Relay hacking (als iemand mij kan vertellen of een M3 beter beschermd is tegen relay hacking, en wat ik daar verder tegen kan doen, stuur me een DM).
Ik was dol op mijn CT. Lekker snelle accelaratie want elektromotor. Lag goed op de weg. Waar-de-loze console + features; echt stenen tijdperk. Nu heb ik in de tussentijd een Mini Cooper Countryman (leenauto na diefstal. Wat een traktor...), een Ford Focus (Leenauto. best prima wagen, maarja, benzine), nu een Peugeot 308 SW (overgenomen van collega. Rijdt goed, maar nog steeds schakelen en veel te groot voor mij) en volgende week een Kia Niro 2017 tot mijn M3 komt. Kun je het nog volgen?
 
Voorheen altijd youngtimers gehad, op dit moment een '01 Audi S8 op LPG (héél vaak allerlei probleempjes met deze auto, maar heel fijn als hij het wel doet) en daarnaast een Lexus GS400 uit '98 die het wél echt altijd doet, zelfs als deze een paar maanden stil staat. Voor de zomermaanden nog een Mustang GT uit '95, in niet al te beste staat maar wat een lol om mee te rijden.

De M3P gaat de S8 vervangen en op termijn de Lexus, al zal ik daar met moeite afscheid van nemen gezien ze ook bijna niks meer opleveren.
 
Altijd VW, Audi en BMW gereden, en nu in trotse afwachting van de Model 3 Performance. Deze zal mijn huidige wagen vervangen, een BMW 330d F30 LCI (staat momenteel op 308pk en 677NM). Absoluut mijn beste wagen tot nu toe geweest, maar de Model 3 gaat daar verandering in brengen.

Ik heb getwijfeld tussen de Model 3 P en BMW M340i. Die laatste vind ik in de juiste configuratie indrukwekkender (en specialer) qua looks, maar de Model 3 heeft op veel andere vlakken de lead. Het maandelijkse kostenplaatje heeft de knoop doen doorhakken.