Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat was je inruilprijs?

This site may earn commission on affiliate links.

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
4,100
13,047
Hilversum
We hebben al een draadje van HWS over waar je wellicht de hoogste inruilprijs kan krijgen.
Wat minstens zo interessant is voor de mensen die inruilen overwegen, is een idee krijgen wat de auto waard is.
Dus: als je het wilt delen en de auto verkocht hebt: meld dan svp de gegevens en de inruilprijs die je hebt gekregen.
De van belang zijnde gegevens in willekeurige volgorde: modelgegevens (60, 85, P.. etc.), aanwezige opties, leeftijd auto bij verkoop in jaar en maand (lijkt mij voldoende nauwkeurig), km-stand, verkoopdatum, kleur, staat (gebruikssporen of schade?), waar verkocht, etc.

Mijn voorstel aan jullie allen is om het draadje relatief "schoon" te houden, dus terughoudend met commentaar, maar vooral veel gegevens.
Als het aantal toeneemt, kunnen we het ook nog wel in een spreadsheet zetten voor de overzichtelijkheid!
 
Goed idee, maar ik denk dat velen (ik zelf ook) een wat anoniemer beeld prettiger zouden vinden.

Als jij een sheet gaat bij houden waar de info anoniem in komt - maar voor jou wel traceerbaar - deel ik die info graag - liever niet open op het forum. Er zijn toch veel mensen (en robots) actief die we niet kennen.

Maar met een 'gatekeeper' er tussen krijg je mijn info vanavond nog.

gr

PJH
 
OK, PM mij maar. Ik zal een geanonimiseerd lijstje bij gaan houden.
Ik wacht even tot ik er enkele heb, dan wordt het nog wat lastiger om te traceren.
Geeft mij ook nog even de tijd hoe het te gaan presenteren.
 
En dan hier de eerste resultaten.
Heb het gelijk maar "internationaal" toegankelijk gemaakt, wellicht is het wat breder interessant.
Volgende keer zal ik er nog bij zetten dat BTW "21% Government Added Value Tax" is.
De opzet is bewust niet te gedetailleerd, de essentie staat er denk ik wel in.
Heb mij dus geconcentreerd op zaken van belang bij de verkoop.

Er zullen wel meer mensen zijn die ondertussen verkocht hebben, ik verneem ze graag!
Hoe groter de lijst, hoe interessanter het wordt.
Alles wordt "anoniem" gepost.
Voor fouten/aanvullingen, pm svp.

Trade-in 151113.jpg
 
Last edited:
Hier word ik wel blij van.
Vind de prijzen heel netjes, misschien toch maar upgraden naar een 85D met autopilot..


Mocht je een 85 met autopilot willen, dan heb ik nog een goed contact voor je....:cool:
Mocht je idd willen upgraden, lees je dan eerst even: http://e-rally.eu/?p=284
Waarschijnlijk al 100 keer voorbijgekomen, maar ik wil niet het risico lopen het net niet te halen doordat ik jou niet benaderd heb:biggrin:
 
Afschrijving per kilometer toevoegen zou nog een interessant kolometje zijn om toe te voegen.

Ondernemers moeten hier ook de MIA/KIA/VAMIL effecten ook nog op toepassen, plus voor de 2013 edities de aanpassing van 0% naar 4% bijtelling in privé.

Maar, ja een auto = emotie, niet waar. Je moet niet alles willen stuk-berekenen :)
 
Afschrijving per kilometer toevoegen zou nog een interessant kolometje zijn om toe te voegen.

Ondernemers moeten hier ook de MIA/KIA/VAMIL effecten ook nog op toepassen, plus voor de 2013 edities de aanpassing van 0% naar 4% bijtelling in privé.

Maar, ja een auto = emotie, niet waar. Je moet niet alles willen stuk-berekenen :)

Niet mee eens, om jezelf niet voor de gek te houden alles zo goed mogelijk berekenen. Onderaan de streep komt het bedrag te staan wat je aan emotie moet uitgeven...

Vrijwel niemand doet of kan dat en daarom koopt de gemiddelde Nederlander steeds weer een nieuwe ICE... een ICE was altijd al een heel slechte investering. En toch floreerde de auto-industrie elk jaar meer...