Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat was je inruilprijs?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie dat de P90DL in de lijst (die terug is verkocht aan Tesla) nu bij Tesla te koop staat voor € 149.800,-

Hier de link: Model S P90D 121481 | Tesla Motors Nederland

Update: kennelijk was de eerder vermelde prijs op de website van Tesla voor de P90DL toch niet de juiste. De P90DL staat nu te koop voor € 137.000,-. Lijkt mij een mooie deal voor een fully loaded* P90DL. Tenminste, als je een oud front niet bezwaarlijk vindt. Toevallig weet ik dat deze P90DL van een oud vrouwtje is geweest, altijd binnen gestaan!

Model S P90D 121481 | Tesla Motors Nederland

* uiteraard met uitzondering van de spoilert, die zit er natuurlijk niet op.
 
Kun je dat filmpje van je vrouwtje ook online zetten??:oops:

Het filmpje waarin ze de E-rally 2016 wint? :D






Botsautotje spelen doet zij overigens alleen met classics, de p90dl zou hebben ingegrepen. Maar goed ook, de schade aan de twee geparkeerde auto's met de p85 was bijna 3k (schadebedrag eigen auto weet ik nog niet, gaat vrijdag eindelijk naar de hersteller). Stel je eens voor welke schade ze met de p90dl had kunnen veroorzaken!
 
Even over percentages en handelaren: de percentages liggen erg ver uit elkaar en zouden dan misschien weer gerelateerd moeten worden aan de leeftijd, km, etc. Het leek mij beter om het niet al te uitgebreid te maken en overzichtelijk te houden.
Voor wat betreft handelaren/Tesla/inruilen etc., dat blijkt wat gevoeliger te liggen qua informatie.


He, ik zie nu dat ik hier niet bij sta.

S 85 maart 2014 21 inch A, AS, DC, I, L, P, PC, PS,RFS, T en W.

Aankoopprijs 102k verkoopprijs 76k km stand 83k Verkoopdatum 03-12-2015
 
Weer eentje toegevoegd. Heeft wel héél goed ingeruild! :rolleyes::)

Trade-in 170112.jpg
 
  • Informative
Reactions: Gerard60
Informatieve weblink!
Inzake onderstaande paragraaf (op voornoemde link) hoop ik dat de de leereffecten meegenomen worden naar de M3 en dat deze voor een matig bouwjaar wordt behoed....:eek:

"Tesla problemen
Nu komen we bij een gevoelig punt, het grote problemen topic. Model S’en, vooral de beginexemplaren (bouwjaar 2013), staan bekend voor een hele reeks mankementen."