Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waterstof of elektrisch

This site may earn commission on affiliate links.
Wanneer begon Diess nou eigenlijk bij Tesla GmbH?
Grappig, maar ik hoop het eigenlijk niet :). Als Diess bij Tesla begint, hoe zeker zijn we dan nog dat VW blijft pushen voor EV's? Voor zover ik kan zien is VW de enige die serieus meerdere modellen in de markt zet. De rest twijfelt, en gaat niet verder dan hier en daar een elektrisch model dat je ook in benzine/diesel en hybride kan krijgen.

Maar da's weer een andere discussie.
 
Met echt groen opgewekte waterstof wat mogelijk moet zijn in Nieuw Zeeland kan het prima gebruikt worden lijkt mij. En die semi laat ook te lang op zich wachten..
Met waterstof in Nieuw Zeeland heb je hier niet veel aan, niet?

Waterstof voor zwaar vervoer op lange afstand heeft net hetzelfde probleem als de semi: nog geen plaatsen waar je ze kan voltanken.

Het is overigens ook wachten op de eerste vrachtwagen op waterstof die effectief volgetankt wordt en een lange afstand rijdt.
 
  • Disagree
Reactions: ConstantG
Met waterstof in Nieuw Zeeland heb je hier niet veel aan, niet?

Waterstof voor zwaar vervoer op lange afstand heeft net hetzelfde probleem als de semi: nog geen plaatsen waar je ze kan voltanken.

Het is overigens ook wachten op de eerste vrachtwagen op waterstof die effectief volgetankt wordt en een lange afstand rijdt.
De vrachtwagens zijn voor Nieuw Zeeland.
 
  • Like
Reactions: ConstantG