Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegens succes in de herhaling: de TMC nieuwjaarsborrel 6 januari 2017, in de buurt van Nieuwegein NL

Kom je naar de nieuwjaarsborrel op 6 januari 2017 ?

  • Uiteraard, dit kan en mag ik niet missen !

    Votes: 12 24.0%
  • Vrijwel zeker mits...

    Votes: 9 18.0%
  • Kleine kans, tenzij...

    Votes: 7 14.0%
  • Grrr, helaas!

    Votes: 22 44.0%

  • Total voters
    50
This site may earn commission on affiliate links.

robertvg

Extremely Well-Known Member
De nieuwjaarsborrel afgelopen januari met oude en nieuwe Tesla rijders was erg geslaagd en bij deze neem ik graag het organisatiestokje over van Rene:

De TMC nieuwjaarsborrel 2017, vrijdag 6 januari vanaf 16:00 uur.

Ik regel de lokatie en trakteer het eerste rondje (ben meteen benieuwd wie dat over twee jaar nog aandurft :))

Lokatie: Downunder in Nieuwegein vorig jaar vond ik eigenlijk een prima plek: centraal in het land, ruim genoeg en een goede eetkaart met betaalbare prijzen. De parkeerplaats was snel vol maar ze hebben aan de andere kant van de straat nog veel meer plek begreep ik. Morgen heb ik in ieder geval even contact met ze.
Maar suggesties voor andere goede lokaties centraal in het land hoor ik ook graag.

Dit jaar hopelijk met classics, facelifts en pre-facelifts, en zowel roadsters, Model S, Model X en AP1 en AP2 rijders.

Laat in de poll of in een reactie even weten als je van plan bent te komen zodat we een inschatting kunnen maken van het aantal gasten.
 
Zou graag mijn champagne schuld op de borrel inlossen aan de rechthebbende.
Geen probleem, je kan de fles (of dozen?) champagne natuurlijk gewoon aan de hele borrelgroep van dit jaar doneren.

Goed initiatief Robert, ik zal er weer zijn!
Kunnen we neem ik aan de instaplijsten ook even bewonderen ? Inbouwen hoeft niet per see tijdens de borrel :)

Leuke voortzetting Robert, ben graag van de partij. We zijn al met z'n 3-en:)
Three makes a party ;)

Helaas dan nog niet in het bezit van de MS :(
De ideale borrel om alle beginnersvragen te stellen !