Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegens succes in de herhaling: de TMC nieuwjaarsborrel 6 januari 2017, in de buurt van Nieuwegein NL

Kom je naar de nieuwjaarsborrel op 6 januari 2017 ?

  • Uiteraard, dit kan en mag ik niet missen !

    Votes: 12 24.0%
  • Vrijwel zeker mits...

    Votes: 9 18.0%
  • Kleine kans, tenzij...

    Votes: 7 14.0%
  • Grrr, helaas!

    Votes: 22 44.0%

  • Total voters
    50
This site may earn commission on affiliate links.
Leuk initiatief. Ik kom ook voor de eerste keer. Hebben we al een ongeveer tijd? Belgische tijd voor een borrel is vast later dan Hollanders gewend zijn :D. Is trouwens mijn eerste post in 2017. Eigenlijk sinds meer dan jaar hier op forum, maar rij nog wel een Tesla hoor.
deze Belg vindt ieder moment wel het juiste moment voor een borrel.
:D
 
  • Like
Reactions: basvk and HWS
Kom op mensen. 8 is wel weinig. Ik denk dat er meer moeten komen dan vorig jaar.
Dat komt nog wel goed denk ik. Vorig jaar waren er 11 aangemeld maar waren er uiteindelijk zo'n 30 bezoekers.

zijn buitenlanders ook welkom ?;)
ik kom vrijwel zeker.
;)
Als je vanuit BE helemaal naar deze borrel komt dan krijg je extra extra likes Dirk.
Een lokatie binnen een uur rijden voor zowel Vlamingen als voor Groningers bestaat helaas niet.

Leuk initiatief. Ik kom ook voor de eerste keer. Hebben we al een ongeveer tijd? Belgische tijd voor een borrel is vast later dan Hollanders gewend zijn :D. Is trouwens mijn eerste post in 2017. Eigenlijk sinds meer dan jaar hier op forum, maar rij nog wel een Tesla hoor.
We starten om vier uur, vanaf dan kan je binnenvallen.
 
@robertvg misschien een idee om je uitnodiging ook in de Tesla Benelux Facebook groep te plaatsen? Daar zitten ook enthousiastelingen die hier niet of nauwelijks komen.

Wellicht een goed idee Hendrik. Met name nieuwere Tesla rijders zullen zich eerder op het laagdrempeliger FB hebben aangemeld dan op dit forum. Het wordt dan wel een 'TMC + guests' borrel (en titel van dit draadje kan ik niet meer aanpassen ;))
Even broeden op een passende tekst.
 
Ter bevestiging:

Iedereen is aanstaande vrijdag vanaf 16:00 uur van harte welkom op de Nieuwjaarsborrel bij Down Under in Nieuwegein, voor het adres zie hieronder. Er wordt weer een mooie hoek met statafels voor ons gereserveerd waar we kunnen proosten op Autopilot 2, Model 3 and andere mooie dingen die dit jaar gaan komen.

Praktisch: er is parkeerplek voor 100 auto's voor de deur. Indien dat vol staat: aan de overkant van de weg is nog een extra parkeerterrein. Er zijn twee 11kw laadpalen aanwezig, in tegenstelling tot vorig jaar doen deze het ook nog. Als je hem gebruikt of later wil gebruiken meld dat dan bij binnenkomst even bij mij, dan weet ik wie elkaar moeten opzoeken.
Voor de echte kilometervreters zijn er uiteraard Fastneds.
Let op: de stations ten westen en zuiden van Nieuwegein langs de A12 en A27 staan aan wegzijde in de rijrichting naar Nieuwegein toe.


Down Under
Ravensewetering 1
3439 ZZ NIEUWEGEIN
+31 30 28 77777

Google Maps
 
  • Informative
Reactions: Bernie298
Heren, ik kan er bij nader inzien niet bij zijn. Ik wordt om 18.00 uur weer in Milsbeek verwacht. Zit ik straks meer in de auto dan aan de borrel. :( Jammer dat ik het moet missen. Ik ga wel proberen dit forum weer even bij te lezen, zodat ik weer bij ben. Jullie in ieder geval een gezellige borrel gewenst.