Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke auto('s) heb je naast jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Te weinig tijd, ruimte en geld voor al dat moois.
Mijn bootschappen auto is een Outlander phev, ook daarin lukt pakweg 90% electrisch rijden (hier mag wel en trekhaak aan, die ik trouwens niet heb.)
Sta daarnaast op de wachtlijst voor en Model X, maar dan zal er op de oprit ruimte gemaakt moeten worden.
 
Hier voor de deur staat nog steeds een auto waar niemand (NIEMAND!) warm van wordt: een Prius uit 2012!
Oerdegelijk, knap ingenieurswerk maar minstens twee maal zo saai als overal beweerd wordt. De upgrade naar een P85 was (zacht uitgedrukt) een hele grote stap.

Mijn wederhelft gebruikt de Prius nog heel vaak en vindt het ook een prettige auto. En toch gebruikt ze elk mogelijk excuus om de Tesla te kapen :).
 
Heb nog een volvo V40 (van mijn vrouw) en een Ford S max uit 2007 op de oprit staan. Die laatste houd ik bij, want oudste zoon haalt binnenkort zijn rijbewijs, dus die mag e'm gebruiken. Ook handig om een fiets mee te vervoeren en heeft ook een trekhaak. Het zou zonde zijn om die weg te doen, want veel krijg je er toch niet meer voor.
 
Heb al 25 jaar een zwak voor Lotus en heb bijna alle types al gehad. Nu nog een Elan M100 S2 LHD en een RHD. Een Elise S1 RHD, een Ford Cortina Lotus MK2 LHD, Austin A40 Farina RHD, Mini Clubman Estate, Renault Zoe en de Classic Model S met milling sound !
Zie hier mijn werkplaats waar menig uurtje al in is gesleuteld, altijd in garageboxen gedaan maar de laatste jaren wat luxer.
IMG_1929.JPG
DSC01539.JPG
3 op een rij aug. 2007 2.JPG
 
Thuis staan er nog een Volvo XC90, Alfa Romeo Spider (1991), Opel Ascona B 2deurs 1.6s automaat (1977) en een restauratieproject...

Ongelofelijk, er zijn dus twee Tesla rijders die ook een ascona b hebben! Die van mij is een 1.6n, met een handbak. En oranje!

Welke kleur heeft die van jou?

Ik heb wel eens op het Opel forum rondgeneusd in het ascona subforum. Daar worden originele exemplaren om de een of andere reden nauwelijks gewaardeerd .
 
Ja een grijze race-muis heb ik ook er bij.... (Ik kwam er achter dat er websites zijn waar ze even een fijne samenvatting maken van wat er voor je huis hebt staan - inclusief details die ik niet meer hoef weg te shoppen). Anyway: grijze BMW M135i xDrive. En een 45 jaar oude VW t2a (maar die is niet grijs....:biggrin:).