Deze is idd wel heel geinig, misschien leuk als 3e, maar niet echt praktisch als 2e auto. En het lijkt er op dat ze voorlopig alleen verhuurd worden.
http://www.bluesummer.fr/en
Ik heb de ZOE gehad, en moest de accu of met de huur meeverzekeren (meerprijs) of extra mee verzekeren met de auto verzekering.
Daarbovenop moest de bijtelling (toen 0%) en de "BTW bijtelling" (2,7%) gebaseerd worden op de RDW waarde die idd op ca 34K was gesteld vanwege de batterij....
- - - Updated - - -
Wij overwegen ook de B klasse.
Ruim maar toch klein genoeg voor de stad.
Komt vlot mee in het verkeer.
28kWh batterij dus voldoende voor 1 dag rondom de stad.
en 10 kW laden is genoeg zolang je geen lange ritten ermee maakt.... maar daar heb je dan weer de Tesla voor....
Idee om evt. een soort groepsinkoop te doen? Ik ben benieuwd of we dan een dealer zo ver kunnen krijgen om iets speciaals te doen...
http://www.bluesummer.fr/en
In de huurprijs zit de verzekering van de accu. Staat ook apart op factuur vermeld. Zeker weten dat je de accu niet hoeft te verzekeren.
Ik heb de ZOE gehad, en moest de accu of met de huur meeverzekeren (meerprijs) of extra mee verzekeren met de auto verzekering.
Daarbovenop moest de bijtelling (toen 0%) en de "BTW bijtelling" (2,7%) gebaseerd worden op de RDW waarde die idd op ca 34K was gesteld vanwege de batterij....
- - - Updated - - -
En? Hebben jullie ondertussen de knoop doorgehakt? Wij overwegen namelijk ook een B-klasse electric drive.
Wij overwegen ook de B klasse.
Ruim maar toch klein genoeg voor de stad.
Komt vlot mee in het verkeer.
28kWh batterij dus voldoende voor 1 dag rondom de stad.
en 10 kW laden is genoeg zolang je geen lange ritten ermee maakt.... maar daar heb je dan weer de Tesla voor....
Idee om evt. een soort groepsinkoop te doen? Ik ben benieuwd of we dan een dealer zo ver kunnen krijgen om iets speciaals te doen...
Last edited: