Nexus
Active Member
Maargoed, misschien eerst maar eens maart 2026 afwachten als de Model 3 wordt aangekondigd. :smile:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maargoed, misschien eerst maar eens maart 2026 afwachten als de Model 3 wordt aangekondigd. :smile:
Oeps, typfoutje.
Al heb ik waarschijnlijk onbewust een Musk-timing-compensatiefactor toegepast. :tongue:
Voor deze man alvast geen i8: https://www.facebook.com/Alwayzturntup/videos/1017520398321726/
Nog steeds een beetje aan het rondneuzen voor een 2e EV, voor mijn vrouw. Ik vind de Zoe toch wel erg interessant.
Jammer van het acculease-schema alleen. Lees toch ook wel verhalen over laadproblemen bij verschillende palen, al lijkt dat met nieuwe hardware te zijn opgelost. Wie heeft praktijkervaring?
En ik vermoed dat haar woonwerk afstand net te lastig is.
Is 136 km retour (voornamelijk rijksweg 80km/u en snelweg met limiet van 100 km/u, klein stuk 120).
Zal in de winter niet lukken gok ik.
Op zich staan er een aantal laadpalen op het werk maar geen garantie dat ze vrij zijn.
En helaas geen Fastned oid op de route.
Hmm...
Ik heb zelf een Zoe, tot grote tevredenheid. Toch denk ik dat de 136 km volgens het traject dat je opgeeft, in de winter nogal nipt zal zijn. Bij warmer weer zou het moeten kunnen. Snelheid is alles. Heeft je vrouw niet de mogelijkheid om op het werk even bij te laden?Nog steeds een beetje aan het rondneuzen voor een 2e EV, voor mijn vrouw. Ik vind de Zoe toch wel erg interessant.
Jammer van het acculease-schema alleen. Lees toch ook wel verhalen over laadproblemen bij verschillende palen, al lijkt dat met nieuwe hardware te zijn opgelost. Wie heeft praktijkervaring?
En ik vermoed dat haar woonwerk afstand net te lastig is.
Is 136 km retour (voornamelijk rijksweg 80km/u en snelweg met limiet van 100 km/u, klein stuk 120).
Zal in de winter niet lukken gok ik.
Op zich staan er een aantal laadpalen op het werk maar geen garantie dat ze vrij zijn.
En helaas geen Fastned oid op de route.
Hmm...
Nog steeds een beetje aan het rondneuzen voor een 2e EV, voor mijn vrouw. Ik vind de Zoe toch wel erg interessant.
Jammer van het acculease-schema alleen. Lees toch ook wel verhalen over laadproblemen bij verschillende palen, al lijkt dat met nieuwe hardware te zijn opgelost. Wie heeft praktijkervaring?
En ik vermoed dat haar woonwerk afstand net te lastig is.
Is 136 km retour (voornamelijk rijksweg 80km/u en snelweg met limiet van 100 km/u, klein stuk 120).
Zal in de winter niet lukken gok ik.
Op zich staan er een aantal laadpalen op het werk maar geen garantie dat ze vrij zijn.
En helaas geen Fastned oid op de route.
Hmm...
En Q210 of R240? Ik zou zelf toch naar de eerste neigen gezien de ontwikkelingen van de snellaadnetwerken zoals Fastned.
Die echte snellaadmogelijkheid is handig voor verre verplaatsingen. Een half uurtje laden en opnieuw vol of 200 km/u tot 80% SOC vanaf dan gaat het wat trager. Maar ook dat 22 kW laden gaat behoorlijk snel: Ruim 120 km/u tot 90% SOC.En Q210 of R240? Ik zou zelf toch naar de eerste neigen gezien de ontwikkelingen van de snellaadnetwerken zoals Fastned.