TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Welke Goodyear banden heeft een Tesla standaard?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Martijn1234, Jun 27, 2017.

1. Martijn1234

Martijn1234 Member

Ik heb een korte vraag over de originele banden op mijn Tesla uit 2013. Dat zijn volgens mij Goodyear Eagle RS-A2 banden. Maar ik vraag me af of dat de normale of de XL versie is. Excuus als die vraag al vaker gesteld is, maar ik kon het zo 1-2-3 niet vinden op het forum, zelfs niet in de uitgebreide bandendiscussies. Op mijn banden kan ik het ook niet meer terugvinden.

Bedankt en groet,

Martijn

2. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

3. Martijn1234

Martijn1234 Member

Bedankt! Hier maak ik uit op dat het de reguliere versie is en niet de band met toevoeging XL. Iemand die hierover uitsluitsel kan geven?

4. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Bestaat deze band wel met "XL" in de naam? Ik kan hem niet vinden en volgens mij kun je met de omschrijving van de handleiding de band zo vinden op internet.

5. Jkr85

Jkr85 Member

sinds april 2015 staat de S op Michelin PS3 P 245/45/R19 ! De mijne in ieder geval. Perfecte band. Ik zag recent bij de sec nieuwe ook op Michelin staan.
    (21 inch weet ik niet)

6. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Active Member

RWD zijn /waren geleverd met GoodYear Eagle. De D modellen op Michelin PS 3 voor de 19 inch modellen

• Informative x 1
  7. Martijn1234

Martijn1234 Member

8. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Active Member

Vermoed dat de 102 (draagvermogen) versie de XL is en de 98 de non-XL versie is.

• Like x 1

Share This Page