Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke organisaties hebben we gevraagd of we kunnen laden?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zonet het contactformulier van Plopsaland ingevuld.

wanneer ga je er heen? ik heb daar een aantal midway games ontworpen en vorige week gaan plaatsen.
Een basketspel en 3 spelen in het nieuwe wickieland (dat vandaag open gaat.)
de komende 10 dagen is mijn dochter daar opzichter om deze games te runnen, samen met een 6 tal jobstudenten. dus allen daarheen:wink:
foto5.JPG
foto7.JPG
IMG_3243.JPG


o ja. ik vind de Model S zeer mooi (on topic)
 
wanneer ga je er heen? ik heb daar een aantal midway games ontworpen en vorige week gaan plaatsen.
Een basketspel en 3 spelen in het nieuwe wickieland (dat vandaag open gaat.)
de komende 10 dagen is mijn dochter daar opzichter om deze games te runnen, samen met een 6 tal jobstudenten. dus allen daarheen:wink:
View attachment 24832View attachment 24833View attachment 24834

o ja. ik vind de Model S zeer mooi (on topic)

Ik ben gisteren geweest. En Wicky de Viking land was nog niet open ...
 
Schiphol, net in Previum nieuwsbrief:

Oplaadpunten elektrische auto’s
Op het dak van Privium P1 realiseert Privium deze zomer vier parkeerplaatsen met een oplaadpunt voor elektrische auto’s.

Ook Schiphol Valet Parking biedt u de mogelijkheid om uw elektrische auto op te laden. Dit kunt u aanvragen bij uw reservering en is op basis van beschikbaarheid. Wilt u hierover meer informatie? Neem dan contact op met Schiphol Valet Parking.
 
Schiphol, net in Previum nieuwsbrief:

Oplaadpunten elektrische auto’s
Op het dak van Privium P1 realiseert Privium deze zomer vier parkeerplaatsen met een oplaadpunt voor elektrische auto’s.

Ook Schiphol Valet Parking biedt u de mogelijkheid om uw elektrische auto op te laden. Dit kunt u aanvragen bij uw reservering en is op basis van beschikbaarheid. Wilt u hierover meer informatie? Neem dan contact op met Schiphol Valet Parking.

Alleen gruwelijk duur natuurlijk. Je wil juist gewoon bij P3 een berg laadpalen hebben staan.
 
Ik heb ondertussen ook aan Center Parcs een mailtje gestuurd.
Ook niets dus


Geachte heer Lissens

Bedankt voor uw e-mail en uw interesse in Center Parcs.
Helaas heeft geen enkel van onze parken voorzieningen voor het opladen van elecktrische wagens.
U kan eventueel zoeken naar dergelijke oplaadpunten in de directe omgeving van één van onze parken, maar deze informatie hebben wij zelf niet.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het Customer Contact Center via het telefoonnummer: 070-220 330 (€ 0,30 p/m).
U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 21 uur, zaterdag van 9 uur tot 17 uur en zondag van 10 uur tot 17 uur.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten
Dries Meurs
Contact Sales & Customer Services
Center Parcs
 
Maar bij Center Parcs mag je wel je EV voor het huisje laten staan en aan een gewone wcd hangen (gedaan met toestemming in Port Zelande).
Al is het niet veel, geeft dat toch bijna 1 volle lading per ± 24 uur voor een model S.
Voordeel is dat ie lekker voor de deur staat ipv op de parkeerplaats.
 
Antwoord van Bastion hotel

Beste heer Serne,

Op uw vraag of wij al oplaadpunten hebben bij Bastion moet ik helaas aangeven dat wij deze nog niet hebben. Staan voor de komende jaren wel op de planning.

Met vriendelijke groet / Kind regards,


Michiel Maas
Manager Inkoop & Kwaliteit

 
Tenzij er het komende half iets verandert, lijkt het erop dat ik zelf hotels moet gaan benaderen.

[email protected]
Nog steeds geen reactie

Bookings.com
Helaas hebben wij deze optie nog niet. Wel streven we ernaar om onze site voortdurend te verbeteren.
Daarom danken wij u voor uw tip en wij zullen dit meenemen naar toekomstige aanpassingen.
Mocht u al een hotel op het oog hebben, dan kunt u deze aan ons laten weten, zodat wij contact met hun kunnen omnemen om te vragen of zij een oplaadpunt hebben.

Hotels.com
Er is inderdaad nog geen optie voor het laden van elektrische auto's. In de afgelopen paar jaar is het gebruik van deze auto's flink toegenomen. Het lijkt me dat het in de toekomst zeer zeker zal worden toegevoegd als een optie bij het zoeken naar een hotel.

Eurobookings.com
Wij zullen uw verzoek voor elektrische laadpunten bij hotels aan de desbetreffende afdeling doorgeven.
Het is zeker een aanrader om de hotels die een elektrische laadpunt heeft dit aan te geven op de website van ons. Echter is dit voor hotels een eigen keuze om aanvullende informatie op onze website te zetten. Indien er meer informatie is bekend omtrent elektrische laad punten zullen wij dit aanpassen op de website.

Expedia.nl
Ik wil u hartelijk danken voor uw informatie en meedenken met betrekking tot zoekcriteria op onze website. Uw email zal worden doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.

Trivago
Zojuist heb ik bij de afdeling die gaat over aanpassingen op de website uw verzoek ingediend. Zij zullen evalueren in hoeverre het haalbaar is (in verband met de aanwezige informatie) om deze filter toe te voegen. Het kan natuurlijk zijn dat er zo weinig informatie op dit moment aanwezig is over de oplaadpunten dat het niet mogelijk is om er op het moment een filter voor te maken.

Parkinn.com
Nog geen reactie
 
Last edited:
Ook weer lekker Kip<>Ei situatie.

Websites: We hebben weinig informatie, dus doen het niet
Hotels: We kunnen de informatie niet kwijt op de websites, dus sturen het niet in

Als die websites nu al beginnen met het filter, dan moedig je JUIST hotels aan om die palen te plaatsen om zo dat vinkje wél te krijgen en dus een stapje voor te zijn op je concurrent.

Is dit nou zo moeilijk?
 
Ook weer lekker Kip<>Ei situatie.

Websites: We hebben weinig informatie, dus doen het niet
Hotels: We kunnen de informatie niet kwijt op de websites, dus sturen het niet in

Als die websites nu al beginnen met het filter, dan moedig je JUIST hotels aan om die palen te plaatsen om zo dat vinkje wél te krijgen en dus een stapje voor te zijn op je concurrent.

Is dit nou zo moeilijk?

Typische ICT problematiek.
Persoon 1 management :Nee we passen niks aan omdat het niet op de website staat. Vraag maar aan ICT ! En nu laat me verder biljarten, je staat in de weg !

Persoon 2 ICT :Nee, we zetten niet iets op de website als het niet bestaat. Vraag maar aan management. Die zijn toch de hele dag aan het biljarten !